چرا ادل دیگر لب به مشروب نمی‌زند؟

ادل در مصاحبه اخیرش با مجله ووگ گفته بود میانه‌اش با مشروب «خیلی خوب» است

ادل می‌خواهد با پرهیز از مشروب کیفیت صدایش را حفظ کند-REUTERS/Danny Moloshok/File Photo

روز شنبه ۹ اکتبر (۱۷ مهر)، ادل  در پخش زنده غیرمنتظره‌اش در اینستاگرام اعلام کرد دیگر مشروب نمی‌نوشد.

این آوازخوان ۳۳ ساله پیش از انتشار تک‌ترانه‌ جدیدش با عنوان «بر من آسان بگیر» که روز جمعه آینده ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) منشر خواهد شد، گفت این تصمیم را برای حفظ کیفیت صدایش گرفته است.  

خواننده ترانه پرفروش «یکی مثل تو»، خطاب به هوادارانش گفت: «عاشق ایپرول اسپریتز (Aperol spritz) هستم، اما دارم برای بازگشت به صحنه آماده می‌شوم و مجبورم لب به مشروب نزنم.»

ادل در مصاحبه اخیرش با مجله ووگ گفته بود میانه‌اش با مشروب «خیلی خوب» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خواننده گفت: «همیشه عاشق مشروب بوده‌ام. مشروب پدرم را از من گرفت، به همین دلیل همیشه دلم خواسته ببینم چه جذابیتی دارد.»

رابطه ادل با پدرش، مارک ایونز، که در ماه مه بر اثر سرطان از دنیا رفت، خوب نبود. ایونز کمی پس از به دنیا آمدن ادل از مادر این آوازخوان، پنی ادکینز، جدا شده بود.

اما  ادل گفت که پیش از مرگ ایونز با او به «رابطه صلح‌آمیزی» رسیده بوده و در تماس ویدیویی با او آلبوم جدیدش را که می‌گویند نامش «۶۰» خواهد بود، برای پدرش نواخته و خوانده بوده است.

ادل گفت: «یکی از اتفاقاتی که پس از جدایی برایم افتاد این بود که فهمیدم این حق انسانی پدر و مادرم بوده که تصمیم به جدایی بگیرند. دوران سختی بود. جهنم را به چشم دیدم! ولی پس از آن به آرامش رسیدم و توانستم آن‌ها را ببخشم. پدرم آماده رفتن بود و مدت‌ها منتظر آن لحظه بود. ازت ممنونم.»

ادل که عکسش روی جلد شماره نوامبر هر دو مجله ووگ آمریکا و بریتانیا رفت، همچنین گفت که  قرنطینه کرونایی باعث «می‌‌خوارگی هر شب هفته‌»‌اش شده بوده است.

او در مصاحبه با ووگ بریتانیا از دوره کوتاهی گفت که در جریان جدایی از شوهر سابقش، سیمون کونکی، در خط می‌خوارگی در باشگاه‌های شبانه لس‌آنجلس افتاده بود.

ادل گفت: «آنقدر می‌نوشیدم که به جای در جلویی میخانه از در پشتی بیرون می‌افتادم. کم‌کم دچار خماری‌های شدید روز بعد شدم که اسمش را می‌گذارم اضطراب‌خماری.»

ادل علاوه بر آن که اعلام کرد دیگر لب به کوکتل محبوبش نمی‌زند، ویدیوی تبلیغاتی تک‌ترانه جدیدش با عنوان «بر من آسان بگیر» را پخش کرد و گفت احتمالاً پخش این ویدیو باعث درگیری او با مدیر برنامه‌هایش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر