رونالدو پول هنگفتی خرج انتقال «اتاقک سرمادرمانی» به منچستر کرد

ستاره ۳۶ ساله قراردادی دوساله برای با اولدترافورد امضا کرده که یک سال دیگر هم قابل تمدید است

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست اهل پرتغال- SEBASTIEN BOZON / AFP

کریستیانو رونالدو اتاقک سرمادرمانی ۵۰ هزار پوندی خود را از تورین به منچستر ارسال کرد تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کند.

رونالدو به تاثیر سرمادرمانی باور دارد و از سال ۲۰۱۳ و دوران بازی برای رئال مادرید، منظم از آن استفاده کرده است. گفته می‌شود که این روش به احیای آمادگی جسمانی بین هر دو مسابقه کمک می‌کند، بهبود از جراحت‌ها و مصدومیت‌ها را سرعت می‌بخشد، خستگی را کاهش می‌دهد، و نیز به خوابیدن کمک می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاربران تا پنج دقیقه در اتاقک باقی می‌مانند و در این حین، نیتروژن مایع در جدار خارجی استوانه اصلی آن جریان می‌یابد تا اتاقک را تا دمایی به سرمای منفی ۲۰۰ درجه سانتیگراد سرد کند. هوای سرد به بدن شوک وارد می‌کند و باعث تحریک روند احیا می‌شود. گرت بیل هم بازیکن دیگری است که مرتب از سرمادرمانی استفاده می‌کند، و نیز بازیکنان لسترسیتی، طی فصلی که عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش نشریه سان، رونالدو بعد از انتقال از یوونتوس به منچستر یونایتد در این تابستان، هزاران پوند خرج ارسال اتاقک خود از ایتالیا به بریتانیا کرد.

این بازیکن ۳۶ ساله که قراردادی دوساله برای برای حضور در اولدترافورد امضا کرده است که امکان تمدید یک‌ساله هم دارد، با به ثمر رساندن ۵ گل در ۷ حضور آغازین خود، شروع خوبی را در بازگشت مجدد به باشگاه رقم زده است. با این حال، بازی آخر او با ناامیدی به پایان رسید، چون به دستور سرمربی اوله گونار سولشر، روی نیمکت نشسته بود و نتوانست مانع شکست منچستر یونایتد در مقابل اورتون شود.

رونالدو در حال حاضر به اردوی تیم ملی پرتغال رفته است که در شامگاه شنبه، ۹ اکتبر، در دیداری دوستانه به مصاف قطر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، رفت و قرار است سه‌شنبه در بازی‌های مقدماتی جام‌ جهانی به مصاف لوکزامبورگ برود. 

© The Independent

بیشتر از فوتبال