خوشحالی یوهانا کنتا از راه یافتن به هفته دوم سومین گرنداسلم اوپن آمریکا

یوهانا دور چهارم در نیویورک با کارولینا پلیسکووا مقابل خواهد شد

AFP

یوهانا کنتا در اوپن آمریکا بسیار پرتوان ظاهر شد و به هفته دوم سومین گرنداسلم پی در پی راه یافت.

تنیسور شماره یک بریتانیا که قبلا به مرحله نیمه‌نهایی اوپن فرانسه و مرحله یک‌چهارم نهایی ویمبلدون راه یافته است، در دور چهارم در نیویورک با کارولینا پلیسکووا رودررو خواهد شد.

او پس از غلبه بر رقیب چینی‌اش، ژانگ شوای، در دو «ست» معمولی ۶-۲ و ۶-۳، گفت: «بدون شک خوشحالم که به دومین هفته سه گرنداسلم گذشته راه یافته‌ام. این موفقیتی عالی برای من است. حالا منتظرم تا در دور چهارم در مقابل کارولینا بازی کنم. می‌دانم که هیچ جادو یا قرص یا چیز دیگری باشد که به من کمک کند، اما این را هم خوب می‌دانم که از تمام فرصت‌های ممکن استفاده کرده‌ام تا بهتر شوم و پیشرفت کنم».

«اگر از زاویه بازتری به موضوع نگاه کنید، خواهید دید که در سال جاری بازی‌های زیادی انجام داده‌ام. فکر می‌کنم شرکت در اوپن آمریکا در سال جاری، بیش از هر چیز دیگری، صرفا کوششی است برای تداوم همان روند همیشگی».

کنتا در مسابقه دور دوم که به علت بارندگی به تعویق افتاده بود و روز پنج‌شنبه برگزار شد، ظرف ۵۴ دقیقه رقیبش، مارگاریتا گاسپاریان، را حذف کرد.

این تنیسور ۲۸ ساله به این بسنده نکرد و ظرف یک ساعت و ۱۲ دقیقه، بازیگر سی‌وسوم جهان، ژانگ را در زمین گرانداستند شکست داد. 

او در ادامه گفت: «احساس می‌کردم که می‌توانم از بازی امروز نتیجه خوبی بگیرم و می‌دانستم که مسابقه سختی خواهم داشت. همچنین احساس می‌کردم که آمادگی لازم را دارم تا خودم را با شرایط وفق بدهم. فکر می‌کنم امروز خوب با چالش‌های رقیب و شرایط موجود روبه‌رو شدم. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. دور سوم بدون شک سخت است. در کل راضی هستم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش