کمک ۲۵ هزار دلاری هری و مگان به صندوق امداد کرونا

رستوران ملبا در نیویورک، روز جمعه، از ساسکس‌ها برای صرف غذا پذیرایی کرد

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل - Roy Rochlin / AFP

دوک و دوشس ساسکس بعدازظهر جمعه (۲۴ سپتامبر) در رستورانی در هارلم حضور یافتند و ۲۵ هزار دلار به صندوق امداد کرونای آن‌ها کمک کردند.

این زوج این هفته در شهر نیویورک حضور دارند تا روز شنبه در برنامه زنده شهروندان جهانی شرکت کنند و از رهبران جهان بخواهند تا سیاست عادلانه‌تری برای تزریق واکسن اتخاذ کنند.

روز جمعه رستوران ملبا که خود را به عنوان «بهترین مکان برای خوردن غذاهای حاضری نیویورک» توصیف می‌کند، از ساسکس‌ها برای صرف غذا پذیرایی کرد.

این رستوران در صفحه توییتر خود نوشت: «فتخار بزرگی بود که به طور رسمی از شاهزاده هری و مگان، دوک و دوشس ساسکس، در ملبا پذیرایی کنیم! همچنین از قول آن‌ها برای اهداء ۲۵ هزار دلار سپاسگزارم و امیدوارم دوباره به زودی پذیرای آن‌ها باشیم. از این‌که با ما غذا خوردید متشکریم!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملبا ویلسون، موسس ملبا، با شراکت گروه حقوقی یونیتی اقدام به راه‌اندازی صندوق کمک به کارکنان در دوران کووید-۱۹ کرد.

افتخار بزرگی بود که به طور رسمی از شاهزاده هری و مگان، دوک و دوشس ساسکس، در ملبا پذیرایی کنیم! به علاوه از قول آن‌ها برای اهداء ۲۵ هزار دلار سپاسگزارم و امیدوارم دوباره به زودی پذیرای آن‌ها باشیم. #آغوش‌پای‌سیب‌زمینی‌شیرین

عکس از:‌ مت سایلس

- رستوران ملبا، ۲۴ سپتامبر  ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰)

هدف این صندوق جمع‌آوری حداقل ۲۵۰ هزار دلار به منظور ارائه کمک مالی به ده‌ها کارمند پاره‌وقت ملبا است که تحت تاثیر همه‌گیری قرار گرفته‌اند.

ملبا در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و طیف گسترده‌ای از غذاهای حاضری را ارائه می‌دهد، از جمله بال مرغ سرخ‌شده جنوبی، ماکارونی و پنیر، گوشت بوقلمون و دنده کبابی.

مشخص نیست ساسکس‌ها چه خوردند، اما عکسی از این زوج آن‌ها را در رستوران نشان می‌دهد که در یکی از غرفه‌ها کنار هم نشسته‌اند.

هری شلوار بژ و پیراهن پولو مشکی به تن داشت در حالی که مگان کت و شلواری قرمز و نارنجی پوشیده بود.

این زوج روز پنجشنبه در سفرشان به نیویورک به همراه بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک و کتی هوچول فرماندار نیویورک از مرکز تجارت جهانی وان وُرلد دیدن کردند.

هنگامی‌که خبرنگار حاضر در ساختمان از او پرسید آیا تا به امروز از سفر خود به نیویورک لذت برده است، مگان لبخندی زد و پاسخ داد: «خوشحالم که برگشتم، متشکرم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی