ادای احترام کیت میدلتون به سابینا نسا در مراسم درگذشت او

نسا ۲۸ ساله، هفته پیش در نزدیکی میدان پگلر واقع در کیدبوک در جنوب شرقی لندن به قتل رسید

دوشس کمبریج: «غمگینم که زن جوان و بی‌گناه دیگری در خیابان‌های ما از دست رفته است» - Daniel LEAL-OLIVAS / AFP

دوشس کمبریج با انتشار بیانیه‌ای در توییتر به سابینا نسا ادای احترام کرد.

خانم نسا ۲۸ ساله هفته پیش در نزدیکی میدان پگلر واقع در کیدبوک در جنوب شرقی لندن به قتل رسید. شب جمعه ۲ مهر در این میدان مراسم شب‌زنده‌داری با حضور صدها سوگوار برگزار شد.

به این ترتیب کیت میدلتون نیز به جمع ادای احترام‌کنندگان به این آموزگار فقید پیوست.

روز جمعه ۲ مهر در صفحه توییتری کنسینگتون رویال یادداشتی شخصی از کیت انتشار یافت که آن را با حرف اول نام خود (ک) امضا کرده بود.

در آغاز این بیانیه آمده است: «غمگینم که زن جوان و بی‌گناه دیگری در خیابان‌های ما از دست رفته است. تمام فکرم پیش خانواده و دوستان سابینا و همه آن‌هایی است که از این اتفاق غم‌انگیز حال خوشی ندارند.ک.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گویا دوشس دسته‌گلی هم به مراسم شب‌زنده‌داری فرستاد.

کیت اوایل امسال نیز برای ادای احترام به درگذشت سارا ادوارد دسته‌گلی ارسال کرد که آن را روی سکوی آوازخوانی کلپهام کامون گذاشتند. سارا ادوارد هنگامی که پیاده به سوی خانه‌اش در بریکستون می‌رفت به دست افسر پیشین پلیس، وین کوزنس، به قتل رسید.

دوشس کمبریج تنها چهره معروفی نیست که به خانم نسا ادای احترام کرده است؛ صادق خان، شهردار لندن نیز روز جمعه ۲ مهر پیش از برگزاری مراسم شب‌زنده‌داری بیانیه‌ای صادر کرد.

 

I am saddened by the loss of another innocent young woman on our streets. My thoughts are with Sabina’s family and friends, and all those who have been affected by this tragic event. C

در بیانیه شهردار لندن آمده است: «شب‌زنده‌داری امشب لحظه‌ای مهم و عاطفی برای کل جامعه است تا به یاد سابینا گرد هم آیند و در این روزهای بسیار غم‌انگیز با خانواده و عزیزان او همدلی کنند. خانواده، دوستان و همکاران سابینا صمیمانه به او ادای احترام کرده‌اند. روشن است که این زن جوان و با‌استعداد بسیار مهربان و دلسوز بود و اطرافیانش بسیار تحت تاثیر او بودند. غم اتفاقی که برای سابینا افتاد هر پدر و مادری را از پا در می‌آورد و بدترین هراس هر زنی است. مرگ او غم‌انگیز است. در این غم با اهالی کیدبروک و همه اهالی لندن شریکیم و برای اجرای عدالت عزم مشترکی داریم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی