نبرد برای اسکار آغاز شد

«داستان یک ازدواج» و شانس جدی نامزدی برای اسکار

ALBERTO PIZZOLI / AFP

پس از پخش اولیه فیلم «داستان یک ازدواج» به کارگردانی نوا بامباک در فستیوال فیلم ونیز، منتقدان آن را تحسین کردند و به عنوان یکی از نامزدهای قطعی جوایز اسکار از آن یاد کردند.

این فیلم که با حمایت نتفلیکس ساخته شده است، داستان جدا شدن زوجی است که اسکارلت جوهانسون و آدام درایور نقش‌های آنها را بازی می‌کنند.

گفته می‌شود که این دو قابلیت آن را دارند که نامزد دریافت جوایز بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد شوند. همچنین، بازیگران نقش‌های لورا درن و رای لیوتا، وکلای طلاق این زوج، نیز تحسین منتقدان را برانگیخته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایندیپندنت معتقد است که این فیلم ترکیبی منحصر به‌فرد از حس شوخ‌طبعی و ترحم است و به نظر کارشناسان ایندی‌وایر، جوهانسون و درایور به بهترین وجه ممکن در این فیلم درخشیده‌اند.

مجلهورایتی گفته است که این فیلم «اثر یک هنرمند بزرگ سینما است. فیلمی خنده‌دار، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که بازیگران آن بسیار هنرمندانه و دلنشین ایفای نقش کرده‌اند».

جالب اینجاست که یکی دیگر از فیلم‌هایی که انتظار می‌رود نامزد اسکار شود، فیلم زنان کوچکاست که گرتا گرویگ، همسر مامباک، آن را کارگردانی کرده است. 

رقابت شدید بین این دو فیلم می‌تواند هیجان خاصی به مراسم اسکار ببخشد.

انتظار می‌رود که نت‌فلیکس این فیلم را همانند فیلم «روما» پخش کند. «روما» در مراسم سال جاری یکی از پیشتازان برای کسب جایزه اسکار بود، اما در نهایت رقیب آن «کتاب سبز» برنده شد. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فیلم