مادر رونالدو: نوه‌ام حتی از پدرش هم بهتر فوتبال بازی‌ می‌کند

کریستیانو جونیور بزرگ‌ترین پسر از چهار فرزند رونالدو است و در منچستریونایتد تمرین می‌کند

کریستیانو جونیور،‌ فرزند کریستیانو رونالدو- GABRIEL BOUYS / AFP

مادر کریستیانو رونالدو ادعا کرده است که پسر این مهاجم منچستریونایتد که کریستیانو جونیور نام دارد، از پدرش در این سن و سال «حتی بهتر» است.

دولورس آویرو به نوه‌اش، کریستیانو جونیور، امید زیادی دارد و معتقد است داشتن پدری که بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین‌المللی مردان است، به پیشرفت او کمک می‌کند.

آویرو همچنین امیدوار است که یکی از این دو روزی برای باشگاه اسپورتینگ لیسبون بازی کنند. باشگاهی که پسرش قبل از انتقال به ورزشگاه اولدترافورد [منچستر یونایتد]، فوتبال حرفه‌‌ای خود را از آنجا آغاز کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آویرو به پادکست «آد‌ِ‌اِن دِ لیائو» ( ADN de Leao) گفت: «[کریستیانو] رونالدو باید به اینجا  [اسپورتینگ] بازگردد. برای من معلوم است که او اینجا خواهد بود. او دوست دارد بازی‌های اسپورتینگ را تماشا کند. من قبلا به او گفته بودم که پسرم! می‌خواهم قبل از مرگ ببینم که تو به اسپورتینگ باز می‌گردی.»

او گفت: «ببینیم چه می‌شود...» اما اگر [او] نیاید، این کریستیانینیو [کریستیانو جونیور] است [که می‌آید!] او از رونالدو در این سن و سال بهتر بازی می‌کند.»

«آن زمان، رونالدو مربی نداشت، اما امروز رونالدو مربی پسرش است.»

کریستیانو جونیور بزرگ‌ترین پسر از چهار فرزند رونالدو است و از زمان بازگشت پدرش به باشگاه منچستر یونایتد در آنجا در حال تمرین بوده است.

کریستیانو رونالدو جوان‌ دو سال را هم در آکادمی یوونتوس گذراند.

© The Independent

بیشتر از فوتبال