بریتنی اسپیرز می‌خواهد قبل از ازدواج تکلیف اموالش مشخص شود

به‌رغم میل بریتنی اسپیرز، سرپرستی اموال او را پدرش در اختیار دارد

پدر بریتنی اسپیرز از سال ۲۰۰۸ بر امور مالی و زندگی شخصی او نظارت دارد‌ـ VALERIE MACON / AFP

وکیل بریتنی اسپیرز می‌گوید سرپرستی و نقش پدر بریتنی به‌عنوان قیم دارایی‌های دخترش، مانع نهایی کردن توافق پیش از ازدواج با سام اصغری شده است.

بریتنی اسپیرز خواهان خاتمه سریع و کامل قیمومیت پدرش که از سال ۲۰۰۸ بر امور مالی و زندگی شخصی او نظارت دارد، شده است. وکیل این خواننده روز چهارشنبه ۲۲ سپتامبر، در دادگاه گفت که او می‌خواهد ابتدا پدرش از این توافق قانونی حذف شود.

با وجود اینکه خانم اسپیرز در پی ابطال کامل قیمومیت و سرپرستی پدرش و تحقیق درباره رفتار او در مدتی است که این مسئولیت را بر عهده داشت، وکیل خانم اسپیرز در درخواستی تکمیلی بار دیگر خواستار استعفای فوری یا تعلیق جیمز پی اسپیرز از سمت محافظ و قیم املاک بریتنی اسپیرز شد.

به گزارش نیویورک‌ تایمز، این درخواست پس از تغییر موضع غافلگیرکننده آقای اسپیرز در اوایل ماه جاری مطرح شد که او از دادگاه خواسته بود «به‌طورجدی در نظر بگیرد که آیا این سرپرستی لزومی دارد یا نه».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش‌‌تر در ماه اوت، وکلای آقای اسپیرز گفته بودند که او قصد دارد در زمان مناسب از سمت خود کناره‌گیری کند.

وکیل خانم اسپیرز خواستار تعیین «یک سرپرست موقتی کوتاه‌مدت برای جایگزینی آقای اسپیرز تا پایان کامل و قطعی  سرپرستی در پاییز امسال» شده است.

وکیل بریتنی همچنین به نامزدی اخیر این خواننده با سام اصغری اشاره و خاطرنشان کرد که نقش فعلی آقای اسپیرز به‌عنوان محافظ املاک و دارایی‌های دخترش مانع مذاکره و نهایی کردن توافق پیش از ازدواج می‌شود.

علاوه بر این، وکیل بریتنی خواستار برگزاری یک جلسه دادرسی در مورد مسائل حسابداری و مالی پرونده سرپرستی و قیمومیت شد و گفت سوء‌مدیریت پدر خانم اسپیرز مشهود و مستمر بوده است.

وکیل بریتنی اسپیرز به پاداش‌های غیرقانونی چند میلیون‌ دلاری که آقای اسپیرز در قبال کار دخترش دریافت کرده است، اشاره کرد از جمله دریافت دستمزد بیشتر از خانم اسپیرز، دریافت مبالغی برای دفتری که ظاهرا از آن استفاده‌ نشده است، عدم مذاکره یا اخذ قرارداد از مدیر تجاری قبلی این خواننده و مظنون بودن به معامله با خود در ارتباط با دارایی‌ها و املاک بریتنی.

در ماه ژوئن، خانم اسپیرز که اکنون ۳۹ سال دارد در اولین اظهارنظر عمومی‌اش در مورد مسئله سرپرستی و قیمومیت، آن را مایه‌ سوءاستفاده و آزار دانست و گفت می‌خواهد بدون اینکه مجبور به انجام معاینه‌های روان‌پزشکی مضاعف باشد، به این توافق پایان دهد.

بیشتر از زندگی