جنگ شراب میان برد پیت و آنجلینا جولی

زوج سابق هالیوود بر سر تاکستان مشترک ۱۲۰ میلیون پوندی خود، یک دعوای حقوقی شروع کرده‌اند

آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶ از برد پیت درخواست طلاق کرد -  ROBYN BECK / AFP

برد پیت و آنجلینا جولی در آخرین فرایند دعوای پنج ساله طلاقشان، در دعوایی حقوقی بر سر تاکستان فرانسوی خود درگیر شده‌اند.

پیت با اقامه شکایت در دادگاهی در لوکزامبورگ، جولی را به «مانع‌تراشی نظام‌مند‌» در مدیریت او بر «شاتو دوُ میراوال» در پروانس و فروش بخشی از سهم خود از تاکستان بدون دادن این فرصت به او برای خرید آن، متهم کرده است.

این دو بازیگر در سال ۲۰۱۱ این محوطه ۱۴۰ میلیون یورویی (قیمت امروز) را به مبلغ ۳۵ میلیون یورو خریداری کردند و در سال ۲۰۱۴ آنجا ازدواج کردند.

شرکت تجاری پیت به نام «موندوُ بونگوُ» (Mondo Bongo ) و شرکت جولی به نام «نوول» (Nouvel) هریک ۵۰ درصد در«کیمیسام» (Quimicum)، شرکت سهامی صاحب این تاکستان، سهام دارند. 

بر اساس اسنادی که «پیج سیکس» رویت کرده است، وکلای برد پیت گفته‌اند که بالارفتن ارزش میراوال به دلیل سرمایه‌گذاری‌های او بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آن‌ها همچنین از دادگاه خواسته‌اند فروش ۱۰ درصد از سهام جولی به یک خریدار ناشناس به مبلغ تنها یک یورو را متوقف کنند. این مبلغ با در نظر گرفتن ارزش تاکستان «بی‌اهمیت» توصیف شده است.

ایندیپندنت برای اظهارنظر با نمایندگان جولی و پیت تماس گرفته است.

جولی که در سال ۲۰۱۶ از پیت تقاضای طلاق کرد، اخیرا در یک مصاحبه گفته که درمدت زندگی مشترک با پیت، بابت امنیت خانواده‌اش نگران بوده است.

او اذعان داشت که به دلیل ادامه روند حقوقی (طلاق) نمی‌تواند به جزئیات تجربیاتش با پیت اشاره کند، اما گفت که تصمیم برای جدایی از پیت آسان نبوده است. او افزود: «برای اینکه به جایی برسم که احساس کنم باید از پدر فرزندانم جدا شوم، زمان زیادی نیاز داشتم.» 

پیت اعتراف کرده که به الکل معتاد است و سر یکی از فرزندانش هم داد زده، اما این موضع را که آن‌ها را تنبیه بدنی کرده باشد، رد کرده‌ است. او از اتهام در باره اتفاقی که در یک هواپیمای خصوصی رخ داده بود، تبرئه شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی