اکسپو دبی ۲۰۲۰؛ «این دوران ماست»

اکسپوی ۲۰۲۰ دبی آهنگ رسمی خود را با حضور ستاره‌های منطقه منتشر کرد

اکسپو ۲۰۲۰ دبی که کمتر از یک هفته دیگر، از یکم اکتبر آغاز می‌شود آهنگ رسمی خود را با عنوان «این دوران ماست» منتشر کرد.

در این آهنگ به زبان انگلیسی و عربی که اکنون در یوتیوب و سایر حساب‌های شبکه‌های اجتماعی این رویداد موجود است، حسین الجسمی، خواننده اماراتی و سفیر اکسپو ۲۰۲۰، به همراه مایسا کارا، خواننده و ترانه‌سرای نامزد گرمیِ آمریکایی لبنانی حضور دارند. مایسا کارا مدیر هنری ارکستر اکسپو، فردوس که تمام اعضای آن زن هستند نیز هست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ترانه «این دوران ماست» همچنین الماس، خواننده و ترانه‌سرای ۲۱ ساله اماراتی که در لیست بهترین استعدادهای زن Spotify در خاورمیانه حضور دارد، شرکت دارد.

حسین الجسمی در بیانیه‌ای گفت: « ترانه "این دوران ماست" ادای احترامی است به امارات متحده عربی برای تمام آنچه بوده است، امروز هست و در سال‌های آینده به دست خواهد آورد. این آهنگی است درباره غرور، ایمان و وحدت که امیدوارم لبخند را بر لب همه‌کسانی که آن را می‌شنوند، در هرکجای دنیا که باشد، بیاورد. حضور در چنین رویداد نمادینی در تاریخ امارات متحده عربی بسیار هیجان‌انگیز و با ارزش است.»

در همین حال کارا گفت که از همکاری در این آهنگ احساس افتخار می‌کند: «اکسپو ۲۰۲۰ یک‌لحظه مهم برای کل جهان عرب و برای اعراب در سراسر جهان است. من امیدوارم از طریق این آهنگ بتوانیم الهام‌بخش افراد در هر رده سنی و از هر قشری که هستند باشیم تا به دنبال رؤیاهایشان بروند. همه‌چیز ممکن است و احتمالات بی‌پایان است.»

الماس، جوان‌ترین عضو این گروه سه نفره، معتقد است که این آهنگ «تجسم امید و این باور است که همکاری با هم آینده‌ای بهتر را برای همگان به ارمغان می‌آورد.»

الماس افزود: «من بسیار مفتخرم که اماراتی هستم و در لحظه‌ای که برای همیشه بخشی از تاریخ کشور من خواهد بود، نقش‌آفرینی می‌کنم.»

این رویداد شش‌ماهه که برگزاری آن به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به تعویق افتاده بود تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

بلیت‌های ورودی این نمایشگاه برای بازدید ماهانه یا روزانه از ۲۷ دلار شروع می‌شود. بلیت‌های شش‌ماهه برای بازدید بدون محدودیت در تمام مدت برگزاری نمایشگاه ۵۰۰ دلار است. بازدید از این رویداد برای کودکان، سالمندان و معلولین رایگان و برای همراهان این افراد نیم‌بها در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر از سفر