شوخی کاربران اینترنت با پوشش کیم کارداشیان در مت گالا

در سال ۲۰۱۹ اضطراب بعد از مت گالا او را به گریه انداخت

توانایی او برای الهام بخشیدن به طنزپردازان اینترنتی کاهش نیافته است-Dimitrios Kambouris / Getty Images via AFP

آیا کیم کارداشیان و کانیه وست می‌خواهند از زبان هنر برا رساندن پیام خود استفاده کنند یا همکاری این زوج سابق با هم فقط برای گیج کردن طرفداران و کسب درآمد بیشتر است؟

کیم کارداشیان وست برای دومین بار در این هفته لباسی کاملاً مشکی و الهام گرفته از پوشش مخصوص سلایق جنسی که حتی چهره‌اش را کاملاً پوشانده بود، به تن داشت.

اولین لباس او  در این هفته، که توسط بالنسیاگا  برای هفته مد لندن طراحی شده بود، باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت این ستاره شبکه‌های اجتماعی و کارآفرین به شوهر سابق خود کانیه وست شده بود. به نظر می‌رسد آن در مقابل اتفاق دیشب، فقط یک تمرین بود، زیرا ایده لباس مت گالای کیم با تشویق کانیه وست به واقعیت پیوست.

این پوشش سرتاسر سیاه مات که حتی صورت کیم کارداشیان را هم پوشانده بود، کار طراح خانه مد بالنسیاکا، دمنا واسیلیا (Demna Gvasalia) بود.

هنگامی‌که کارداشیان برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در مت گالا ظاهر شد، در ماه‌های پایانی بارداری‌اش بود و لباسی گل‌دار و بسیار تنگ به تن داشت و به‌سرعت سوژه شوخی‌های اینترنتی متعددی شد که بسیاری از آن‌ها او را با یک نیمکت مقایسه کردند.

در سال ۲۰۱۹، پیش از آخرین مت گالا، او توییت کرد که استرس و ناامنی آن لحظه بعد از مت گالا او را به گریه انداخت، اما در نهایت او عاشق آن  پوشش خود شد و تا چایی که دیده‌ایم مطمئناً توانایی او برای الهام بخشیدن به طنزپردازان اینترنتی کاهش نیافته است.

امسال برای کارداشیان ها سال خداحافظی بود. برنامه تلویزیونی «پابه‌پای کارداشیان‌ها» بعد از چهارده سال؛ بالاخره تمام می‌شود. کانیه وِست، داماد خانواده هم پس از اعلام مراحل حقوقی طلاق، با ایرینا شِیک قرارهای عاشقانه می‌گذارد؛ اما از سوی دیگر کیم در تمام ضیافت‌هایی که کانیه برای عرضه آلبوم جدیدش «دوندا» برپا کرده، حضور داشته است. اگر این دوستی واقعیت داشته باشد برای چهار فرزند آن‌ها خبر بسیار خوشی است که دست‌کم اتفاقات تلخ طلاق جنجالی برد پیت و آنجلینا جولی برای آن‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر از مُد و زیبایی