فریاد تماشگران مسابقه فوتبال بر سر ستاره هالیوود:‌ «دوش بگیر»

«اگر لک و کثافت روی تن بچه نیست،‌ دلیلی ندارد حمامش کنیم»

اشتون کوچر، بازیگر ۴۳ ساله سینما و همسرش میلا کونیس - Alberto E. Rodriguez/AFP

«دوش بگیر» عبارتی بود که تماشگران بازی فوتبال روز شنبه در استادیوم جک ترایس در ایالت آیووا، اشتون کوچر، بازیگر سینما، را با آن بمباران کردند.

در روز یازدهم سپتامبر، اشتون کوچر، بازیگر ۴۳ ساله سینما و کارآفرین، در برنامه زنده ورزشی «کالج گِیم دِی» شبکه ای‌اس‌پی‌ان برای پوشش بازی تیم فوتبال سایکِلوُنز دانشگاه دولتی آیووا و تیم هاک آیز دانشگاه آیووا شرکت کرد؛ اما صدای هنرپیشه فیلم «بی‌تعهد» در میان فریاد تماشاگران که می‌گفتند: «دوش بگیر» قطع و غرق شد. 

با این حال کوچر بی‌اعتنا به صدای مردم به صحبتش ادامه داد.

این ماجرا در ارتباط با اظهارات اخیر کوچر و همسرش «میلا کونیس» روی داد که گفته بودند کودکانشان را تنها هنگامی حمام می‌کنند که «آثار کثیفی روی آن‌ها دیده شود».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کونیس و کوچر اوایل سال جاری در پادکست «آرم چِر اِکسپِرت» دَکس شِپِرد در مورد عادت حمام کردن خود و کودکانشان صحبت کردند. کونیس گفته بود: «من در کودکی به آب گرم دسترسی نداشتم و به هرحال کمتر حمام می کردم اما پس از آنکه بچه‌دار شدم هم آن‌ها را هر روز حمام نکردم. من هرگز از آن دسته مادرانی نبودم که نوزادشان را هر روز حمام می‌کنند.»

کوچر نیز به این بحث وارد شد و گفت: «نکته اینجا است. اگر نشانه‌های کثیف بودن را رویشان می‌بینید، تمیزشان کنید؛ در غیر این صورت هیچ دلیلی برای آن (حمام کردن) وجود ندارد.»

کوچر همچنین افشا کرد که شخصا تنها برای شست‌وشوی «زیر بغل و کشاله ران» از آب و صابون استفاده می‌کند، «نه هیچ قسمت دیگری». او افزود: «این عادت را هم دارم که بعد از ورزش برای شستن نمک از روی پوستم به صورتم آب می‌زنم.» 

کونیس و کوچر در نوجوانی روی صحنه سریال «دَت سِوِنتیز شو» (آن شو دهه ۷۰) با یکدیگر آشنا شدند و اکنون دو فرزند ـ یات شش ساله و دیمیتری چهار ساله- دارند.

© The Independent

بیشتر از زندگی