شروع مسابقات تنيس اوپن آمريكا و حذف بازيكنان نامدار در دور اول

به نظر می رسد نادال راه ساده تری برای رسیدن به دیدار نهایی داشته باشد

AFP- سرینا ویلیامز

 

رقابتهاى تنيس اوپن آمريكا معروف به يو اس اوپن آخرين گرند اسلم سال را روز دوشنبه ۲۶ آگوست در فلاشينگ مدوز-كرونو پارك نیویورک را در حالى آغاز  كرد كه تمامى بازيكنان نامدار در اين مسابقات حضور دارند.

در دور نخست اين رقابتها شاهد حذف بعضی از بازيكنان معروف دنيا بوديم كه ميتوان به شكست استفانو سيتسيپاس شانس پنجم قهرمانی از يونان اشاره كرد كه در يك بازى هيجان انگيز با حريف روس خود آندرى روبلف در چهار ست مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در دیداری دیگر، دومینیک تیم از اتریش شانس چهارم قهرمانی در این مسابقات بازی را به توماس فابیانو جوان از ایتالیا در چهار ست واگذار و از این مسابقات خداحافظی کرد.

با حذف این دو‌ بازیکن نامدار به نظر می رسد که نادال راه ساده تری برای رسیدن به دیدار نهایی را داشته باشد. از دیگر مسابقات مهم می توان به برد نادال در مقابل حریف استرالیایی خود جان میلمن در سه ست اشاره کرد که آمادگی نادال در این مسابقات را نشان می داد.

جوکوویچ و فدرر نیز در مراحل اول و دوم مسابقات موفق شدند از سد حریفان خود عبور و راهی دور سوم مسابقات شوند.

در قسمت بانوان نیز در دور اول، دیداری بسیار حساس بین سرینا ولیامز پر افتخارترین تنیسور جهان و ماریا شاراپوای روس و نامدار برگزار شد که سرینا در یک بازی ساده  شاراپوا را شکست داد.

در دیداری حساس و در دور دوم بازی های بانوان، ونوس ويليامز خواهر بزرگتر سرينا، بازى خود را مقابل الينا اسويتولينا واگذار كرد و از دور مسابقات كنار رفت.

بازیهای روز سوم این مسابقات به دلیل بارندگی های شدید در نیویورک به تعویق افتاد اما این بازی ها در روز چهارم و در مرحله دوم آن در حال پیگیری است. 

بیشتر از ورزش