مصدومیت دلخراش هاروی الیوت لیورپولی‌ها را نگران کرد

تکل چنان شدید بود که داور پس از بازبینی صحنه، حکم به اخراج پاسکال استرایک، بازیکن لیدز، داد

مصدومیت الیوت، شروع دوباره بداقبالی‌های بازیکنان تیم لیورپول در فصل جدید است - Oli SCARFF / AFP

تیم فوتبال لیورپول که در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان در خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال لیدز یونایتد رفته بود، با درخشش محمد صلاح موفق شد از سد شاگردان بیلسا عبور کند و خود را در جمع بالانشینان جدول قرار دهد؛ اما در این مسابقه بازهم بدشانسی به سراغ یورگن کلوپ و تیمش آمد و این بار هافبک جوان و ۱۸ ساله این تیم مصدوم شد.

در سال ۲۰۲۰ مصدومیت فن دایک و تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی این تیم و حالا در سال ۲۰۲۱ مصدومیت الیوت، شروع دوباره بداقبالی‌های بازیکنان تیم لیورپول است. در حالی که لیورپول تا اواسط نیمه دوم، دو بر هیچ از میزبانش جلو بود، تکل خطرناک بازیکن لیدز الیوت جوان را نقش بر زمین کرد. او به شکل دلخراشی مصدوم شد و ساق پای چپش شکست و در حالی که به‌شدت فریاد می‌زد، محمد صلاح را که در نزدیکی او بود متوجه خود کرد. او از کادر پزشکی خواست تا به سرعت به زمین بیایند. بدین ترتیب هاروی الیوت احتمالا چند ماهی از میدان‌ دور خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها حضور این بازیکن در ترکیب لیورپول را شاهد باشیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این تکل به حدی شدید بود که داور پس از بازبینی دوباره صحنه، به اخراج پاسکال استرایک، بازیکن لیدز، حکم داد. پس از وقفه طولانی در بازی، کادر پزشکی الیوت را از زمین خارج کرد. او ساعاتی پس از این اتفاق پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که حالش رو به بهبود است و باید در روزهای آتی عمل شود.

باشگاه لیورپول نیز پس از پایان بازی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «هاروی، خانواده‌اش و باشگاه لیورپول می‌خواهند از امدادگران و تمام کارکنان بیمارستان عمومی لیدز برای کمک و مراقبت‌های انجام شده تشکر کنند.»

یورگن کلوپ که خود را برای تبریک به محمد صلاح برای به ثمر رساندن یکصدمین گل او برای لیورپول آماده می‌کرد، در انتهای بازی بسیار ناراحت بود و به مصدومیت بازیکن جوانش واکنش نشان داد. او در پایان بازی گفت: «ما واقعا عالی بازی کردیم ولی هنوز جای پیشرفت هست و باید روی ضعف‌هایمان کار کنیم. در مورد وضعیت هاروی باید بگویم من صحنه دلخراش را از نزدیک دیدم؛ چون بسیار به من نزدیک بود و باید بگویم که شوکه شدم. او بازیکنی بسیارعالی است یا بهتر است بگویم فوق‌العاده است؛ اما واقعیت این است که تا مدتی طولانی او را در اختیار نخواهیم داشت. امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابد. کاری از دستمان برنمی‌آید و فقط باید منتظر بمانیم. به صلاح هم بابت این رکورد بی‌نظیرش تبریک می‌گویم؛ او از روز اول که به اینجا آمد مشخص بود که چه بازیکن بزرگی است و فقط تشنه گلزنی است. او حتی پس از پایان مسابقه هم ناراحت بود که چرا چند موقعیت گلزنی را از دست داده است. باید بگویم که صلاح یک بازیکن در کلاس جهانی محسوب می‌شود.»

بیشتر از فوتبال