ذوق‌زدگی هواداران از پیوند دوباره جنیفر لوپز و بن افلک روی فرش قرمز

تازه‌ترین حضور آن‌ها در کنار یکدیگر، در اکران فیلم «آخرین دوئل» بود

جنیفر لوپز و بن افلک روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز- REUTERS/Yara Nardi

دیدن جنیفر لوپز و بن افلک که برای نخستین بار در هیئت یک زوج روی فرش قرمز قدم گذاشتند، بسیاری از هواداران قدیمی آنها را از خود‌‌بی‌خود کرده است.

پیوند دوباره لوپز و افلک پس از نزدیک به دو دهه جدایی، در میان هوادارانشان هیجان آفرید. خواننده «جنی فرام دبلاک» این رابطه را ماه ژوئیه در اینستاگرام رسما اعلام کرد؛ با انتشار تصویری از خود و افلک که در پنجاه و دومین زادروز لوپز، روی عرشه یک کشتی تفریحی یکدیگر را می‌بوسیدند.

تازه‌ترین حضور آن‌ها در کنار یکدیگر، در اکران فیلم «آخرین دوئل» بود. «آخرین دوئل» درامی تاریخی به کارگردانی ریدلی اسکات است، با بازی بن افلک که در نوشتن فیلمنامه هم همکار اسکات بوده است.

لوپز پیراهن سفید یقه‌بازی به طراحی جورج هوبیکا بر تن داشت با کریستال‌های سوارفسکی دور گردن و زیورهای کارتیه. افلک هم کت و شلوار دولچه اند گابانا بر تن داشت.

ظهور این زوج روی فرش قرمز در میان هواداران و نیز دوستان نامدار این زوج هیجان آفرید.

از جمله، کیم کارداشیان عکسی از این زوج را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «زنده باد بنیفر.»

ماریل هاینن، آرایشگر لوپز، نیز تصویری از آن دو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «آمده‌اند که بمانند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گوئینت پالترو در کامنتی نوشت: «عالی، خیلی دوست داشتنی است.»

فوران ابراز محب به لوپز و افلک در توییتر هم ادامه یافت. هواداران نظر دادند که آن دو روی فرش قرمز بسیار دلباخته هم به نظر می‌آمدند.

شخصی عکس‌هایی از افلک را در حال خنده و تبسم در کنار لوپز منتشر کرد و نوشت: «حالا درست شد. برای همیشه. خودش هم می‌داند.»

شخص دیگری پرسید: «مطمئنید که این، عروسی بنیفر نیست؟!»

شخصی به نام سیندی هم نوشت: «امروز از خوشحالی سکته زدم!»

عده‌ای دیگر نیز گفتند که پیوند لوپز و افلک چقدر باعث شادی‌شان شده است. شخصی در توییتر نوشت: «بله، من مجذوب پیوند دوباره بن افلک و جنیفر لوپز هستم. این روزها شادی خیلی نایاب است. هر جا پیدا بشود می‌قاپمش.»

لوپز و افلک در اوایل دهه ۲۰۰۰ رابطه عاشقانه داشتند و در سال ۲۰۰۲ نامزد کردند. اما در سال ۲۰۰۳ ازدواج‌شان را «به دلیل توجه بیش از حد رسانه‌ها» به تعویق انداختند، و چند ماه بعد رسما جدا شدند.

افلک در سال ۲۰۰۵ با جنیفر گارنر بازیگر ازدواج کرد. آن‌ها صاحب سه فرزند شدند و در سال ۲۰۱۸ کارشان به طلاق کشید. لوپز سه بار ازدواج کرده است؛ از جمله با مارک آنتونی خواننده از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴، و از او یک دوقلو دارد.

© The Independent

بیشتر از زندگی