کیم کارداشیان‌وست: «به طرز خجالت‌آوری فکر و ذکرم شهرت بود»

«شهرت می‌تواند اعتیادآور باشد»

کیم کارداشیان‌وست

AFP

«کیم کارداشیان وست» اعتراف کرده است که زمانی «به طرز خجالت‌آوری فکر و ذکرش» شهرت بود.

ستاره‌ی برنامه‌ی تلویزیونی «همراه با کارداشیان‌ها» این فاش‌گویی‌ها را در گفت‌وگو با همسرش «کانیه وست» در مجله‌ی «ووگ عربی» انجام داد و در این مصاحبه راجع به مسیر شغلی‌اش حرف زد.

«کارداشیان وست» گفت: رسیدن به پول همیشه هدف است اما فکر و ذکر من شهرت بود یعنی به طرز خجالت‌آوری فکر و ذکرم شده بود شهرت. قبول دارم که شهرت می‌تواند اعتیادآور باشد.

«وست» از همسرش که مفتخر به داشتن بیش از ۱۴۶ میلیون هوادار در اینستاگرام است در این مصاحبه پرسید در مورد میزان شهرت‌اش چه نظری دارد.

کارداشیان وست جواب داد: حتی در تاریک‌ترین دوره‌هایم نیز پشیمان نشدم که خودم را در معرض تماشای جهانیان گذاشتم.

در گذر سالیان از مردم زیادی شنیده‌ام در مواجهه با سختی‌ها،  وقتی‌که احساس تنهایی می‌کردند خیلی کمک‌یار آن‌ها بوده‌ام. از این که صدایی از من برمی‌خیزد خیلی خوش‌حال هستم و قدردان شرایطی هستم که برایم فراهم آمده است. هر چند که بارها پیش آمده که آرزو می‌کردم خلوت بیش‌تری می‌داشتم.

این کارآفرین و ستاره‌ی جُنگ‌های تلویزیونی در مورد این‌که چه حسی دارد که سرمشق مردم باشد هم گفت فقط در بچگی احساس می‌کرد چنین مسئولیتی دارد.

کارداشیان در ماه‌های اخیر به دلایل بی‌شماری از جمله انتخاب نام کیمونو برای گن‌های لاغری تولیدی خودش که گفتند مصادره کردن فرهنگ ژاپن است هدف رگبار انتقادات رسانه‌ها بوده است.

کارداشیان ۳۸ ساله در پی این انتقادها معذرت‌خواهی کرد و گفته بود که نام مجموعه‌ی تولیدی خود را عوض خواهد کرد، مجموعه‌ای که در روز دوشنبه اعلام کردند اکنون اسکیمز نام گرفته است.

به علاوه به تازگی بابت این اتهام نیز از این ستاره‌ی برنامه‌‌های تلویزیونی انتقاد کرده‌اند که طرح مجموعه‌ عینک‌های تولیدی‌اش را از یکی از عینک‌های‌ آفتابی امیلیو پوچی دزدیده است.

«کارداشیان وست» در مصاحبه با «ووگ عربی» به این موضوع هم اشاره کرد که چطور با مخالفت‌ها کنار می‌آید و گفت: سعی می‌کنم آدم خوبی باشم، اشتباهات‌ام را ببینم و با رفع کردن آن‌ها بهتر شوم، از آن‌ها درس بگیرم و در جهت رشد کردن حرکت کنم.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی