‌‌مارک جیکوبز و کفش‌های پاشنه‌دار قرمز یاقوتی‌اش

اولین دریافت کننده جایزه پیشگام مد

JOHANNES EISELE / AFP

مارک جیکوبز، جادوی قدیمی هالیوود را به فرش قرمز مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی «ام تی وی» آورد. او با کفش‌هایی الهام گرفته از کفش‌های  قرمز یاقوتی جادوگر شهر آز در مراسم حاضر شد.

این طراح مد آمریکایی کفش‌های براق خود را با انتشار عکسی روی اینستاگرام پیش از آغاز مراسم دوشنبه رونمایی کرد.

جیکوبز در شرح عکس نوشت: «کفش‌های یاقوتی من از پرادا. می‌رویم که مراسم اعطای جوایز ام تی وی را تماشا کنیم و در مسیر این جاده آجری قدم بگذاریم».

کفش‌هایی که بر پای این طراح ۵۶ ساله بود، کفش‌های یاقوتی رنگ ساتن پاشنه بلند طرح پرادا هستند که با کریستال پوشانده شده‌اند و ۸۲۵ پوند قیمت دارند.

برخی از هواداران جیکوبز در اینستاگرام این طراح را برای پوشیدن کفش‌های خیره کننده‌اش تحسین کردند و به فیلم محصول سال ۱۹۳۹ اشاره کردند که در آن جودی گارلند در نقش  دروتی، شخصیت اول داستان ظاهر می‌شود.

یکی از کاربران با اشاره به این کفش‌های پاشنه دار خیره کننده نظر داد: «من باید این کفش‌ها را در زندگی داشته باشم».

کاربر دیگری نوشت: «دوروتی! این کفش‌های یاقوتی را بپوش». جیکوبز این کفش‌ها را با کت و شلوار زیتونی رنگ خاصی از «هانتسمن» خیاط خیابان سویل لندن و کیف مشکی مارک هرمس هماهنگ کرد.

در مراسم اعطای جوایز موزیک ویدئوی ام تی وی روز دوشنبه جیکوبز نامش را به‌عنوان نخستین برنده جایزه پیشگام مد ثبت کرد. اعطای این جایزه جدید که حاصل مشارکت «ام تی وی» و شورای طراحان مد آمریکا -CFDA- است در ماه ژوئیه اعلام شد.

این طراح مد پس از دریافت جایزه در «مرکز پرودنشال» نیوآرک نیوجرسی روی اینستاگرام سپاسگزاری کرد. پس از مراسم جیکوبز عکسی از خود را در حالی که جایزه‌اش را می‌بوسد بر شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

او در شرح عکس نوشت: «من ام تی وی خودم را می‌خواهم. عاشق این جایزه فضانورد هستم. عجب اسطوره‌ای».

«واقعا افتخار می‌کنم و مغرورم که اولین دریافت کننده جایزه پیشگام مد هستم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی