آنجلینا جولی و اجرای سنت مکزیکی در تولد سالما هایک

هایک و جولی در فیلم آینده مارول به نام جاودانگان هم‌بازی هستند

آنجلینا جولی تولد ۵۵ سالگی سلما هایک را با فرو کردن صورت او در کیک جشن گرفت!

سلما هایک روز تولد خود را با آنجلینا جولی، هم‌بازی‌اش در فیلم «جاودانگان» جشن گرفت که در آن طبق یک سنت مکزیکی جولی صورت هایک را در کیک فرو کرد.

هایک با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود نوشت: «من و برادرم سعی کردیم به انجی (آنجلینا) یاد بدهیم که چطور سنت مردیدای مکزیکی را انجام دهد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این ویدیو سلما هایک که پنجشنبه ۵۵ ساله شد، در کنار جولی، برادرش سامی هایک و سایر مهمانان قرار داشت. حاضران در ویدیو شعار می‌دادند «مردیدا! مردیدا!»؛ اشاره به سنتی که در آن صورت مهمان افتخاری را در کیک تولد خود فشار می‌دهند تا آن‌ها اولین تکه از کیک را بخورند.

هایک جولی را تشویق کرد تا صورتش را درون کیک فشار دهد و به ستاره‌ هم‌بازی‌اش گفت «انجامش بده». جولی نیز پس‌ازاینکه به آهستگی صورت هایک را در کیک فرو کرد، فریاد زنان با خنده صورت خود را با دستانش پوشاند.

«مردیدا» در واقع به معنی رشوه است؛ اما در جشن تولدهای مکزیکی وقتی همه فریاد می‌زنند مردیدا، منظورشان سرگرم‌کننده‌ترین قسمت جشن است که از فرد موردنظر خواسته می‌شود کیک تولد را با دهان خود گاز بگیرد. مهمان‌ها فریاد می‌زنند، مردیدا مردیدا، شخص اولین لقمه را از کیک با دهانش برمی‌دارد. صورت او در کیک فرو می‌رود و خامه روی صورت او را می‌پوشاند. این چیزی است که هر مکزیکی در روز تولد خود از آن لذت می‌برد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eternals (@eternals)

سلما هایک و آنجلینا جولی به ترتیب در نقش جاودانانی به نام‌های آژاک و تنا بازی خواهند کرد. ستارگان دیگری همچون جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی و برایان تایری هنری نیز در این فیلم حضور دارند.

بیشتر از فیلم