رونمایی باشگاه منچستریونایتد از رونالدو در کنار پیام احساسی او برای هواداران

حضور دوباره رونالدو در یونایتد می‌تواند نویدبخش روزهای شیرین گذشته و موفقیت‌ها جدیدی برای این باشگاه باشد

رونالدو پیش از سفر به منچستر و حضور در باشگاه موردعلاقه‌اش، خطاب به هواداران و بازیکنان پیامی در اینستاگرام منتشر کرد-Manchester united/Instagram

بازگشت کریستیانو رونالدو پس از ۱۲ سال به تیم سابقش منچستریونایتد نگاه بسیاری از طرفداران فوتبال و هواداران این تیم را به خود معطوف کرده است. حضور دوباره او در یونایتد می‌تواند نویدبخش روزهای شیرین گذشته و موفقیت‌ها جدیدی برای این باشگاه پرافتخار در لیگ برتر انگلستان باشد.

رونالدو که هم‌اکنون به دلیل بازی‌های ملی در کشور پرتغال و شهر لیسبون به سر می‌برد، پس از پشت سر گذاشتن آزمون‌های پزشکی با پوشیدن پیراهن تیم محبوبش یعنی منچستریونایتد شور بسیار زیادی میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است. روز سه‌شنبه عکس‌های حرفه‌ای زیادی از او که پیراهن قرمز یونایتد را به تن داشت در کانال رسمی باشگاه به نمایش درآمد. نام او پشت پیراهن هم بارها به نمایش گذاشته شد اما نکته جالب این بود که تصویری از شماره پیراهن او درج نشده است. گفته می‌شود مسئولان یونایتد در تلاش‌اند راهی پیدا کنند تا او بتواند شماره ۷ همیشگی خود را به تن کند. گفته می‌شود کاوانی، مهاجم یونایتد که این شماره را در اختیار دارد، با این موضوع موافقت کرده است و فقط باید قوانین لیگ برتر بررسی شود که آیا این اجازه را به آن‌ها خواهد داد یا خیر.

رونالدو پیش از سفر به منچستر و حضور در باشگاه موردعلاقه‌اش، خطاب به هواداران و بازیکنان پیامی در اینستاگرام منتشر کرد. او در این پیام گفت: «همه کسانی که مرا می‌شناسند، از عشق بی‌پایان من به منچستریونایتد آگاه‌اند. سال‌هایی که در این باشگاه گذراندم برایم واقعا شگفت‌انگیز بودند و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این باشگاه بزرگ و شگفت‌انگیز با طلا نوشته شده‌ است. در حال حاضر حتی نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم چرا که می‌بینم که بازگشت من به اولدترافورد چه بازتابی در جهان داشته است. این مانند یک رویا است که محقق شده است. هر بار که به عنوان حریف به اینجا بازگشتم و مقابل منچستریونایتد بازی کردم، همیشه عشق و احترام را از هواداران و از روی سکوها احساس می‌کردم. این همه‌ آن‌ چیزی است که رویاهای من از آن ساخته می‌شوند! اولین لیگ داخلی من، اولین جام حذفی من، اولین باری که به تیم ملی پرتغال دعوت شدم، اولین لیگ قهرمانان من، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن‌ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ به دست آمده است. تاریخ در گذشته نوشته شده است و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد! روی حرفم حساب کنید! من همین جا هستم! من به همان جایی که به آن تعلق دارم بازگشتم! بیایید یک بار دیگر تاریخ را رقم بزنیم! سر الکس فرگوسن این برای شما است...»

بیشتر از ورزش