همه چیز درباره لباس عروس کیم کارداشیان در رویداد «دوندا»

کیم در تمام ضیافت‌هایی که کانیه برای عرضه آلبوم جدیدش «دوندا» برپا کرده، حضور داشته است

کیم در لباس عروسی دنباله‌دار و توری که تا زانوانش می‌رسید، با نوای ارگ به‌سوی همسر سابقش گام برداشت، عکس تزئینی است - Kim Kardashian West twitter

ممکن است کیم کارداشیان در اوایل سال از همسرش کانیه وست طلاق گرفته باشد اما این زوج پیشین نشان داده‌اند که روابطشان با یکدیگر همچنان حسنه است.

کیم در تمام ضیافت‌هایی که کانیه برای عرضه آلبوم جدیدش «دوندا» برپا کرده، حضور داشته است.

کیم کارداشیان در تازه‌ترین این رویدادها که روز پنجشنبه ۲۶ اوت در استادیوم «سوُلجِر فیلد» شیکاگو برگزار شد، با ظاهر شدن در نمایش آخرین ترانه آلبوم، «هیچ کودکی عقب نماند»، مدعوین را غافلگیر کرد.

❤️ #Donda pic.twitter.com/BqEFUAaqe4 -اپل میوزیک (اپل میوزیک@) ۲۷ اوت ۲۰۲۱

کیم در لباس عروسی دنباله‌دار و توری که تا زانوانش می‌رسید، با نوای ارگ به‌سوی همسر سابقش گام برداشت. 

هواداران مزون بالنسیاگا بلافاصله این لباس را که در نخستین نمایش خوش‌پوشی این طراح که بیش از ۵۰ سال پیش در ماه ژوییه در پاریس برگزار شد، تشخیص دادند.

دِمنا گواسالیا، مدیر خلاقیت بالنسیاگا، آن نمایش را با یک لباس شیری که از یک طرح سال ۱۹۶۷ شخص کریستوبال بالنسیاگا الهام گرفته بود، به پایان برد.

پارچه ضخیم این لباس افتی سنگین دارد و آستین سرخود آن (آستینی که سر شانه را می‌پوشاند) یادآور الگوی طرح‌های کریستوبال است.

بله، درست است. دمنا گواسالیا از لباس عروسی طرح ۱۹۶۷ کریستوبال بالنسیاگا الهام گرفته است. ـ فردی (فردی فندی@) ۲۷ اوت ۲۰۲۱

پیش از ارائه این مجموعه، گواسالیا در گفت‌وگو با نشریه «رین» گفته بود: «خوش‌پوشی فراتر از محبوب‌شده‌ها، مد و لباس‌های کارخانه‌ای است. زمان ندارد و بیان خالص هنر و معماری است و به کسی که آن را بر تن می‌کند احساس شیک بودن و تشخص می‌بخشد.» 

به منظور تاکید هرچه بیشتر بر دوخت و الگو و مدرن کردن آن، در طراحی این لباس از هیچ برودری دوزی استفاده نشده است بلکه طرح لباس با یقه بالا و توری که جلوی آن به بلندی پشت آن است، سنت‌شکنی کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از زمان نمایش‌ خوش‌پوشی، جایی که کانیه نیز در آن حضور داشت و در ردیف اول با پوششی ابریشمی بر تمام صورت خود نشسته بود، این نخستین بار است که این لباس دیده می‌شود.

رویداد «دوندا» در پنجشنبه شب، سومین ضیافت گوش کردن به قطعاتی از آلبوم جدید کانیه وست بود.

هرچند کیم کارداشیان اعلام نکرد که او در پس تور عروسی لباس بالنسیاگا بوده است اما به نظر می‌رسد هردو خواهر او، کایلی جنر و کلوئه کارداشیان، در پست‌های اینستاگرام خود آن را تایید کرده‌اند.

کیم پس از شش سال زندگی مشترک با کانیه وست، در فوریه سال ۲۰۲۱ از او طلاق گرفت. این دو در ماه مه سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کرده بودند. حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام‌های نورت هشت ساله، سینت پنج ساله، شیکاگو سه ساله و سالم دو ساله‌اند.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی