مدودف پديده مسابقات تنيس اوپن آمريكا

دنیل مدودف ۲۳ ساله اهل کشور روسیه

AFP

 

دنیل مدودف ۲۳ ساله اهل کشور روسیه و تنیسور شماره یک این کشور در حالی در مسابقات تنیس اوپن آمریکا حضور پیدا خواهد کرد که به نظرمی رسد آماده ترین تنیسور این دوره از مسابقات باشد.   

وی  در رقابتهای مختلفی که پیش از مسابقات اوپن آمریکا برگذار شد توانسته نمایش بسیار قدرتمندی از خود نشان دهد که همین موضوع توجه کارشناسان تنیس را به خود جلب کرده است.

مدودف موفق شد در مسابقات شهر واشنگتن به دیدار پایانی راه پیدا کند. وی در مقابل نیک کیریوس از استرالیا قرار گرفت و در نهایت بازی را واگذار و‌به مقام دوم رسید اما این موفقیت را می توان شروع موفقیتهای پیاپی مدودف دانست.

مدودف در مسابقات تنیس مسترز یک هزار امتیازی شهر مونترآل در کشور کانادا معروف به راجرز کاپنیز بسیار موفق عمل کرد و پس از شکست دومینیک، در مرحله نیمه پایانی به مصاف نادال مرد تنیس دنیا در دیدار پایانی رفت که در این مسابقه نیز مغلوب نادال شد.

به نظر می رسد که مدودف از انگیزه زیادی برخوردار است که باعث شد وی در مسابقات تنیس مسترز یک هزار امتیازی سینسیناتی در کشور آمریکا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

او در این مسابقات توانست با شکست مرد شماره یک تنیس جهان نواک جوکوویچ در مراحل ابتدایی قدرت نمایی کرده و در بازی پایانی ديويد گوفن از كشور بلژيك را شكست دهد. وی پس از دو ناكامى در ديدار نهايى توانست جام قهرمانى را بالاى سر برد.

اینک كه يك روز به شروع مسابقات تنيس اوپن آمريكا باقى مانده بايد ديد كه آيا مدودف ميتواند در اين مسابقات سخت موفق شود يا كماكان بازيكنانى مثل نادال، فدرر و جوكوويچ در اوج قدرت باقى خواهند ماند؟

بیشتر از ورزش