کوئنتین تارانتینو هویت حذف شده تیم راث را فاش کرد

صحنه های شخصیت بازیگر انگلیسی در فیلم گنجانده نشده است

Filippo MONTEFORTE / AFP

کوئنتین تارانتینو هویت شخصیت حذف شده تیم راث در فیلم «روزی روزگاری، در هالیوود» (Once Upon a Time ... In Hollywood) را فاش ساخته است.

بازیگر انگلیسی صحنه هایی را برای فیلم های تارانتینو، با هنرنمائی لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگوت روبی، فیلمبرداری کرد، اما این صحنه ها در تدوین نهایی این فیلم کمدی - درام حذف شد.

تارانتینو به پادکست فیلم امپایرگفت راث در آغاز نقش جی سبرینگ، سرپیشخدمت بریتانیایی را بازی کرد.

تارانتینو گفت: «صحنه های بازی او حذف شد، اما او همچنان عضوی از گروه است و من از حضور او و خدمات صادقانه ای که ارائه داد تشکر می کنم».

او در مورد بازی دیده نشده راث افزود: «سکانس کوچک بامزه ای بود، اما حذف شد».

راث سهمی کافی در بازیگری در فیلم های تارانتینو را داشته است و نقش هایی در Reservoir Dogs ،Pulp Fiction ،Four Rooms و The Hateful Eight بازى كرده است.

در فیلم «روزی روزگاری، در هالیوود»، امیل هرش، در نقش جی سبرینگ، آرایشگر مشهور و دوست پسر سابق شارون تیت، که در قتل های خانواده مانسون در ۱۹۶۹ کشته شد، بازی می کند.

در جدیدترین فیلم تارانتینو، جیمز مارسدن نیز حضور دارد، که بنا به گزارش ها، به عنوان برت رینولد جوان ظاهر شده است، اما در نسخه تمام شده فیلم دیده نمی شود.

گزارش ها حاکی از آن است که قرار بود دنی استرانگ  نقش دین مارتین را بازی کند، اما صحنه های او نیز به همین سرنوشت دچار شد.

فیلم «روزی روزگاری، در هالیوود» در آمریکا و بریتانیا روی اکران رفته است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment

© The Independent

بیشتر از فیلم