شاهزاده هری و مگان به فکر نقل‌مکان به نیوزیلند بودند 

مگان مارکل چهارشنبه تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت

شاهزاده هری، مگان مارکل و فرزندانشان اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کنند-Chris Jackson/Getty Images

به گفته نماینده ملکه بریتانیا در نیوزیلند، دوک و دوشس ساسکس در نخستین سال زندگی مشترک خود در اندیشه زندگی در این کشور عضو اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع بودند.

خانم پتسی ردی، فرماندار کل نیوزیلند، گفت که به یاد دارد با مگان مارکل و شاهزاده هری در مورد احتمال نقل‌مکان به این کشور گفت‌وگو کرده است. این موضوع در زمان بازدید آن‌ها از این کشور در سال ۲۰۱۸ مطرح شده بود؛ یعنی همان سالی که آن دو در کاخ ویندزور با یکدیگر ازدواج کردند.

او در گفت‌وگو با آسوشیتد پرس گفت: «یادم هست تازه از پارک ملی ابل تاسمان دیدار کرده بودند که دور هم نشستیم و نوشیدنی‌ صرف کردیم و آن‌ها گفتند می‌توانند زندگی در چنین جایی را تصور کنند و به این فکر بودند که از نظر ما امکانش وجود دارد یا نه. حتی این امکان که خانه‌ای در نیوزیلند داشته باشند هم پرسیده شد.»

خانم پتسی گفت: «البته که ما گفتیم که بله حتما و مشکلی نخواهد بود. به این فکر بودند که خانواده خود را چطور تشکیل دهند و معلوم است که از آن روز تاکنون تصمیم‌هایی گرفته‌اند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج سلطنتی در ماه مارس (۲۰۲۱) در گفت‌وگویی با اپرا وینفری که به بمب خبری تبدیل شد، از برخوردی که درون «نهاد سلطنت» (خانواده سلطنتی) با آن‌ها شده بود سخن گفتند؛ آنچه باعث شد مشاغل خود به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی را کنار بگذارند و به ایالت کالیفرنیا در آمریکا نقل‌مکان کنند.

از جمله مواردی که در این گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس مطرح شد، این بود که یک عضو خانواده سلطنتی در مورد اینکه رنگ پوست آرچی، پسر این زوج، چقدر تیره خواهد بود، ابراز «نگرانی» کرده است و به تقاضاهای مگان برای کمک که خودکشی فکر می‌کرده و دخالت بیش از حد رسانه‌ها در زندگی‌اش را شاهد بوده، توجهی نشده است. 

این زوج از زمان نقل‌مکان به آمریکا به فعالیت‌های حرفه‌ای بسیاری روی آورده‌اند؛ از جمله بنیان‌ گذاردن یک شرکت فیلم‌سازی به نام «آرچوِل».

چهارشنبه ۴ اوت، چهلمین سالگرد تولد دوشِس بود. او این روز را با به اشتراک گذاشتن ویدیویی جشن گرفت که در آن از برنامه‌ای برای هدایت‌گری (منتورینگ) زنان خبر می‌داد. ملیسا مک‌کارتی، بازیگر فیلم‌های کمدی هم در این ویدیو حضور داشت و در مورد احتمال پیوستن خانم مارکل به سایر بازیگران مجموعه تلویزیونی «کت و شلوارپوشان» شوخی می‌کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی