تبریک تولد خاندان سلطنتی به مگان مارکل

کسی در بریتانیا و یا در خانواده سلطنتی امیدی به بازگشت همیشگی ساسکس‌ها به کاخ باکینگهام ندارد

 ملکه الیزابت و مگان مارکل در یکی از معدود مراسم رسمی که با هم در آن حضور داشتند-Oli SCARFF / AFP

ملکه انگلستان تولد مگان مارکل را با ذکر عنوان رسمی، تبریک گفت.

حساب توییتر خانواده سلطنتی بریتانیا با انتشار سه تصویر از مگان مارکل، یک پیام تبریک برای روز تولد او منتشر کرد. در این پیام آمده است: «امروز تولد دوشس ساسکس را بسیار تبریک می‌گویم!»

مگان مارکل همسر شاهزاده هری و مادر دو شاهزاده، آرپی و لیلی‌بت، در این پیام تبریک با عنوان رسمی خطاب شده است. این در حالی است که بسیاری از منتقدان مگان مارکل که او را عامل اصلی جدایی شاهزاده هری از خانواده سلطنتی و ترک وظایف رسمی‌اش می‌دانند، از اینکه مگان مارکل هنوز از این عنوان استفاده می‌کند ناخشنود هستند.

این حساب کاربری که متعلق به نهاد سلطنت بریتانیا است، تصاویری از مگان همراه با ملکه، در کنار شاهزاده هری و یک تصویر سه نفره از مگان، همسر و آرچی پسرشان منتشر کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حساب کاربری شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون نیز با انتشار تصویری صمیمی و تابستانی از مگان که رشته کلی بر گردن دارد چهل‌سالگی شادی برای او آرزو کردند.

پس از تولد دومین فرزند این خانواده و دلخوری‌های پیش‌آمده پس از مصاحبه این زوج با اپرا وینفری و ادعاهای مطرح‌شده درباره تألمات روحی واردشده به مگان در دوره زندگی در میان خاندان سلطنتی، روابط آن‌ها با سایر اعضای خانواده تحت تأثیر قرار گرفت؛ اما مرگ شاهزاده فیلیپ، تولد فرزند و مراسم یادبود شاهدخت دایانا و اکنون تبریک تولد ملکه شاید نشانه‌هایی از بازگشت خانواده دور هم باشد، دست‌کم از نظر حمایت عاطفی.

بعد از ترک زوج سلطنتی ساسکس‌ها، کیت میدلتون و شاهدخت آن تلاش کرده‌اند تا خلأ پیش‌آمده در مسئولیت‌های رسمی نهاد سلطنت را پر کنند. هرچند نشانه‌هایی از جمله تبریک تولد می‌تواند دلگرم‌کننده باشد اما کسی در بریتانیا و یا در خانواده سلطنتی امیدی به بازگشت همیشگی آن‌ها به کاخ باکینگهام ندارد.

بیشتر از زندگی