حضور رونالدو در تمرینات یووه گمانه‌زنی‌ها را بیشتر کرد

یووه در صورت از دست دادن رونالدو برای جذب ماریو ایکاردی یا گابریل ژسوس اقدام تلاش می‌کند

کریستیانو رونالدو در تمرینات پیش‌فصل باشگاه یوونتوس حاضر شد - MIGUEL MEDINA / AFP

هفته گذشته کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن ناموفق رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ و پایان تعطیلاتش در شهر مایورکا در کنار خانواده، با هواپیمای شخصی به تورین ایتالیا بازگشت تا در تمرینات پیش‌فصل باشگاه یوونتوس حضور داشته باشد.

حضور دوباره او در تورین در حالی اتفاق افتاد که به نظر می‌رسید او از یووه جدا خواهد شد. رونالدو در پایان رقابت‌های سری آ فصل گذشته اعلام کرد که پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برای آینده خود و ماندن در یووه تصمیم خواهد گرفت. او از شرایط خود در تیم یووه در چند سالی که در این تیم عضویت داشته است ناراضی است و نرسیدن به عناوین قهرمانی در رقابت‌های اروپایی یکی از دلایل او برای جدایی از تیم یووه است.

با تمامی این حرف و حدیث‌ها او در تمرینات یووه حاضر شد و در حالی که زیاد خوشحال به نظر نمی‌رسید با استقبال هواداران تیم یووه در کمپ تمرینی باشگاه مواجه شد. البته هنوز ماندن رونالدو در یوونتوس قطعی نیست و ممکن است تا پایان پنجره نقل و انتقال تابستانی شاهد جدایی این بازیکن باشیم. تنها یک فصل از قرارداد او با یوونتوس باقی مانده است و با توجه به شرایط مالی بغرنج ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن برای باشگاه ایتالیایی آسان نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پاول ندود، نائب‌رئیس باشگاه یوونتوس، دوباره به هواداران این تیم اطمینان داد که رونالدو با آن‌ها خواهد ماند اما به نظر می‌رسد رونالدو بیش از ماندن در یووه تمایل به جدایی دارد و بنا به اخبار منتشر شده ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو، در تلاش برای یافتن راهی برای جدایی این بازیکن است. مشکلات بین رونالدو و سران باشگاه یوونتوس بسیار زیاد است و آن‌ها از ماه می تا به حال هیچ تماسی با یکدیگر نداشته‌‌اند. رونالدو تمریناتش را با یووه آغاز کرده است و تا شروع مسابقات فصل جدید سری آ ایتالیا کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده و او امیدوار است تا پایان پنجره تابستانی فرصتی برای جدایی به دست آورد اما به نظر می‌رسد کلید این جدایی در دستان امباپه باشد.

اگر امباپه راهی رئال مادرید شود، این فضا برای انتقال رونالدو به پی‌‌اس‌جی به وجود خواهد آمد و باشگاه پاریسی بدون شک برای جذب او اقدام خواهد کرد. یووه در صورت از دست دادن رونالدو برای جذب ماریو ایکاردی یا گابریل ژسوس اقدام تلاش می‌کند. باشگاه یوونتوس در جریان بازی‌های دوستانه و پیش‌فصل شب گذشته به مصاف تیم فوتبال مونزا از لیگ دسته دو ایتالیا رفت و موفق شد جام برلوسکونی را تصاحب کند.

برلوسکونی مالک پیشین باشگاه میلان که در حال حاضر مالک باشگاه مونزا است تصمیم داشت این سنت را حفظ کند و این بار با تیم جدید خود این جام را برگزار کرد. پیش از این دو تیم میلان و یووه این مسابقه را برگزار می‌کردند. در این مسابقه رونالدو، آلوارو موراتا و بنتانکور در ترکیب یووه قرار نداشتند. آلگری سرمربی جدید یووه دلیل استفاده نکردن از این بازیکنان را آماده نبودنشان از لحاظ بدنی عنوان کرده است. تیم یووه موفق شد در این دیدار دو بر یک به پیروزی برسد.

بیشتر از فوتبال