اشتون کوچر پس از پدر شدن سفر به فضا را عاقلانه نمی‌داند

اشتون کوچر و میلا کونیس در دهه ۹۰، در برنامه کمدی «نمایش دهه ۷۰» با هم آشنا شدند

کونیس و کوچر در سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند - STRINGER / AFP

میلا کونیس و اشتون کوچر گفته‌اند که فقط وقتی فرزندانشان را حمام می‌برند که «کثیفی روی آن‌ها دیده می‌شود».

این زوج که در دهه ۹۰، وقتی نوجوان بودند، در برنامه کمدی «نمایش دهه ۷۰» با هم آشنا شدند، دو فرزند دارند. وایات شش ساله و دیمیتری چهار ساله است. آن‌ها هنگام حضور در یک پادکست از نحوه تربیت فرزندان خود صحبت کردند و گفتند که به حمام کردن رویکرد بسیار منعطفی دارند.

کونیس و کوچر هنگام حضور در پادکست «آرمچِر اِکسپِرت» (Armchair Expert) به میزبانی دکس شپرد، درباره عادات دوش گرفتن خود صحبت کردند و گفتند که چگونه آن را به فرزندان خود منتقل کرده‌اند. کونیس گفت: «وقتی کودک بودم برای حمام کردن آب گرم نداشتیم و به همین دلیل خیلی دوش نمی‌گرفتم. ولی وقتی خودم بچه‌دار شدم هم آن‌ها را هر روز نمی‌شستم. من هرگز از آن مادرها نبودم که نوزاد تازه به دنیا آمده خود را مدام حمام می‌کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کوچر هم گفت: «نکته اینجا است که اگر بتوانید کثیفی را روی آن‌ها ببینید، باید آن‌ها را تمیز کنید؛ در غیر این صورت نیازی به آن کار نیست.»

کوچر افزود که خود او شخصا روزانه از صابون و آب برای تمیز کردن «زیر بغل و لای پا و نه هیچ جای دیگر» استفاده می‌کند و افزود: «بعد از ورزش هم بدم نمی‌آید کمی آب به صورتم بزنم تا تمام نمک‌ها را پاک کند و ببرد.»

کونیس و کوچر که در سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند، اخیرا گفته‌اند که با هم به این نتیجه رسیده‌اند که بلیت اشتون کوچر برای سفر به فضا را بفروشند؛ در حالی که او قبلا می‌خواست خود از آن استفاده کند. کوچر گفت: «وقتی ازدواج کردم و بچه‌دار شدم، همسرم تشویقم کرد که این تصمیم خیلی عاقلانه‌ای برای خانواده نیست که وقتی فرزندانی خردسال دارم به فضا سفر کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی