جیدون سانچو، بهترین وینگر جهان، در منچستریونایتد

سانچو با مبلغی نزدیک به ۸۵ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد و قرار است با پیرهن شماره ۲۵ در مسابقات حاضر شود

 سانچو خرید جدید و گران قیمت باشگاه منچستریونایتد - tamashachi

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان کار انتقال سانچو انگلیسی، وینگر سابق باشگاه بورسیا دورتموند آلمان، به تیم منچستریونایتد انجام شد و باشگاه این بازیکن را به صورت رسمی  معرفی کرد. سانچو با مبلغی نزدیک به ۸۵ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد و قرار است با پیرهن شماره ۲۵ در مسابقات حاضر شود.

سانچو در مسابقات یورو ۲۰۲۰ هم عضو تیم فوتبال انگلستان بود اما به صلاح‌دید ساوت گیت و در حالی که در آن مسابقات به این بازیکن امیدی زیادی بسته شده بود، چندان به بازی گرفته نشد و بیشتر مسابقات را از روی نیمکت دنبال کرد. او در مسابقه مقابل ایتالیا نیز در لحظات پایانی وقت‌های اضافه دوم به زمین وارد  شد و یکی از ضربات پنالتی انگلستان در دیدار نهایی مقابل ایتالیا را از دست داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دتمارهامان، یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه لیورپول، معتقد است که سانچو یکی از بهترین خریدهای منچستر در این سال‌ها است و پیشرفت تیم و دیگر بازیکنان را رقم خواهد زد. هامان مدعی است که سانچو بهترین وینگر جهان است و متعجب است که چرا در مسابقات یورو به او بازی نرسیده است. او می‌گوید: «سانچو از لحاظ تکنیکی بازیکن بسیار توانمندی است و قادر است به راحتی از سد مدافعان بگذرد و می‌تواند در کنار راشفورد و پوگبا مثلث خطرناکی به وجود آورد. او در باشگاه دورتموند هم فوق‌العاده بود و با حرکاتی ویران‌کننده، مدافعان را به سمت خود می‌کشید و می‌توانست موقعیت‌های زیادی برای مهاجمان به وجود آورد.»

در این فصل، تیم فوتبال منچستریونایتد خیلی سریع دست به کار شده و قرار است در روزهای آینده قرارداد رافائل واران فرانسوی، مدافع باشگاه رئال مادرید، نیز با این باشگاه نهایی شود. صحبت‌ها برای انتقال او به منچستر هفته‌ها است که سر زبان‌ها افتاده است و به نظر می‌رسد که او قرار است با قراردادی سه ساله به مبلغ ۵۷ میلیون دلار راهی یونایتد شود.

ریو فردیناند معتقد است که او می‌تواند مانند زمانی که خودش به همراه ویدیچ در این تیم حضور داشتند، در کنار مگوایر زوج بسیار خوبی در خط دفاعی به وجود آورد. فردیناند در پیامی به واران یادآوری کرده است که بازی در لیگ برتر انگلستان به مراتب سخت‌تر و متفاوت‌تر از لیگ اسپانیا است.

به نظر می‌رسد واران قرار است در روزهای آینده در آزمون‌های پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کند و جدایی‌اش از رئال پس از ۱۰ سال را قطعی کند. گفتنی است تیم منچستریونایتد در صورت ناکامی در جذب واران ممکن است به فکر جذب جولز کنده، مدافع تیم فوتبال سویا اسپانیا،  بیفتد. این بازیکن تیم سویا از جمله بازیکنان موفقی است که در رادار دیگر تیم‌های مطرح دنیا نیز قرار گرفته است و بارسلونا و رئال مادرید نیز از مشتریان جدی او هستند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در این سال‌ها بیشترین ضرر را از خط دفاعی خود دریافت کرده است و در این سال‌ها لیندلوف و ویکتور بایی و حتی قبل‌ از آن فیل جونز هم نتوانستند در ترکیب یونایتد عملکرد درخشانی داشته باشند.

بیشتر از فوتبال