ریچارلیسون ستاره‌ای در ترکیب تیم فوتبال المپیک برزیل

ریچارلیسون در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلستان زیر نظر کارلو آنچلوتی نیز بازی‌های درخشانی برای اورتون انجام داد

ریچارلیسون ستاره جوان تیم فوتبال برزیل - DANIEL LEAL-OLIVAS / AFP

تیم فوتبال برزیل این روزها در حال معرفی یک چهره جدید و گلزن به دنیای فوتبال است. ریچارلیسون مهاجم جوان تیم باشگاه اورتون انگلستان این روزها برای تیم ملی برزیل درخشان ظاهر شده است. او پس از عملکرد موفقیت‌آمیز خود در مسابقات فوتبال کوپا آمریکا، برای رقابت‌های المپیک نیز انتخاب شد و با استفاده از سه سهمیه بازیکنان بالای ۲۳ سال توانست در این مسابقات حاضر باشد.

ریچارلیسون خود را به سرعت در ترکیب تیم فوتبال المپیک برزیل به اثبات رساند و نمایش درخشانی مقابل تیم فوتبال آلمان داشت. رقابت‌های فوتبال المپیک یک روز جلوتر از افتتاحیه رسمی مسابقات کار خود را آغاز کرد و برزیل مقابل آلمان قرار گرفت و با درخشش ریچارلیسون موفق شد ۴ بر ۲ تیم آلمان را از پیش رو بر دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ریچارلیسون به تنهایی در این دیدار سه گل در همان نیمه نخست برای برزیل به ثمر رساند و می‌توان گفت کار ژرمن‌ها در همان نیمه به اتمام رسید. برزیل در این مسابقه نشان داد که یکی از مدعیان کسب قهرمانی در این رقابت‌ها است. ریچارلیسون در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلستان زیر نظر کارلو آنچلوتی نیز بازی‌های درخشانی برای اورتون انجام داد اما در مسابقات فینال کوپا آمریکا آن‌ها با تک‌گل دی ماریا بازی را به آرژانتین واگذار کردند و جام قهرمانی را از دست دادند.

این سه گل مهاجم برزیلی در صدر اخبار قرار گرفت و سروصدای زیادی به همراه داشت. پارادس یکی از هافبک‌های تیم فوتبال آرژانتین به سه گل ریچارلیسون در مسابقه نخست واکنش نشان داد و این موضوع را به طنز بیان کرد که این سه گل در بازی فینال به ثمر رسیده است؟ او به این شکل به این موضوع اشاره دارد که ریچارلیسون در مسابقه فینال هیچ کار خاصی نتوانست مقابل آن‌ها انجام دهد اما به نظر می‌رسد آنچلوتی که در اورتون با او کار کرده است به شدت در پی این است تا سران رئال را مجبور کند تا او را به مادرید بیاورند.

این موضوع پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمریکا از جانب آنچلوتی مطرح شد و حالا با درخشش او در کوپا آمریکا و بازی‌های المپیک به نظر می‌رسد او مشتریان زیادی در آینده‌ای نه‌چندان دور پیدا خواهد کرد. این مهاجم ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۸ از واتفورد به اورتون آمد و در ۱۱۹ بازی برای این تیم ۴۲ گل به ثمر رسانده است و می‌توان گفت با حضور آنچلوتی در این تیم درخشش او نیز بیشتر شد.

گفته‌ها حاکی از آن است که آنچلوتی مستقیم با خود ریچارلیسون نیز صحبت‌هایی داشته است و او برای رفتن به رئال ابراز تمایل کرده است اما از قرارداد او با اورتون دو فصل دیگر باقی مانده است. به نظر می‌رسد ارزش این بازیکن بیشتر از ۵۵ میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

تیم فوتبال برزیل در رقابت‌های المپیک در گروه ۴ مسابقات به همراه تیم‌های آلمان، ساحل عاج و عربستان سعودی قرار دارد و گمان نمی‌رود برای صعود به مرحله حذفی کار سختی را پیش رو داشته باشد و ریچارلیسون می‌تواند با ادامه درخشش خود در بازی‌های باقی‌مانده عنوان بهترین بازیکن و آقای گلی رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

بیشتر از فوتبال