کدام ستاره‌ از فروش لوازم آرایش درآمد بیشتری دارد؟

 موفق‌ترین نشان‌های آرایشی و زیبایی تأسیس‌شده توسط ستاره‌ها

فنتی بیوتی گردش مالی عظیم ۴۰۴ میلیون پوندی دارد-Bryan R. Smith / AFP

رسیدگی‌های بهداشتی آرایشی هر فرد مسئله‌ای بسیار شخصی است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با توجه به این موضوع کنجکاو شدیم که بدانیم کدام‌یک از ستاره‌های محبوبمان با افزودن جلوه شخصی خود به صنعت زیبایی، موفقیت کسب کرده‌اند.

فنتی بیوتی

موفق‌ترین نشان تجاری آرایشی و زیبایی ستاره‌ها فنتی بیوتی با نمره کلی ۶۷٫۱۵ است که به ریانا تعلق دارد. از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۷ فنتی بیوتی به‌سرعت به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت زیبایی تبدیل شد.

این نشان با بیش از ۱۰٫۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوازم‌آرایشی کایلی

نشان تجاری کایلی جنر مقام دوم را در دست دارد. کایلی که با برنامه واقع‌گرای زندگی کارداشیان ها به شهرت رسید، با رسیدن به درآمد سالانه 141 میلیون پوند، حضوری موفق در دنیای تجارت دارد.

سابقه حضور كایلی در این برنامه شاید به او كمك كرده باشد كه از طریق رسانه‌های مختلف و شبکه‎های اجتماعی، با مردم ارتباط برقرار کند. شاید این توضیح دهد که چگونه نشان کایلی بیش از ۲۵٫۲ میلیون نفر در اینستاگرام دنبال کننده دارد.

 لوازم‌آرایشی جفری استار

جفری استار یکی از بزرگ‌ترین نام‌های یوتیوب است که فیلم‌های زیبایی و آموزش‌های آرایش وی باعث شد تا جفری تبدیل به ثروتمندترین یوتوبر جهان شود.

نشان تجاری جفری استار هفت سال پیش در سال ۲۰۱۴ با تولید سه رژ لب مایع Velor تاسیس شد و به موفقیت بزرگی دست یافت. با درآمد ۷۵٫۵ میلیون پوندی و میلیون‌ها دنبال کننده وفادار در شبکه‌های اجتماعی، برند جفری استار آمده است که ماندگار شود.

۱۰ نشان تجاری برتر آرایشی و زیبایی متعلق به ستاره‌ها

۱.        فنتی بیوتی متعلق به ریانا

۲.        لوازم‌آرایشی کایلی متعلق به کایلی جنر

۳.        لوازم‌آرایشی جفری استار متعلق به جفری استار

۴.        لوازم‌آرایشی ایمان متعلق به ایمان

۵.        محصولات مراقبتی موی آلترنا متعلق به کیتی هولمز

۶.        The Honest Company متعلق به جسیکا آلبا

۷.        Meaningful Beauty متعلق به سیندی کرافورد

۸.        KVD Beauty متعلق به کت فن دی

۹.        گوپ متعلق به گویینت پالترو

۱۰. KKW Beauty متعلق به کیم کارداشیان

 

ثروتمندترین نشان تجاری آرایشی و زیبایی ستاره‌ها

فنتی بیوتی

فنتی بیوتی با کسب رتبه برتر در رده‌بندی کلی، اینجا هم از نظر درآمد مقام اول را دارد. گردش مالی عظیم ۴۰۴ میلیون پوندی به این نشان نسبت به سایر نشان‌های تجاری زیبایی ستاره‌های موجود در بازار برتری می‌بخشد.

The Honest Company

جسیکا آلبا نشان تجاری خود را در سال ۲۰۱۱ تاسیس کرد و از آن زمان قدرتمندانه به کار خود ادامه داده است. این برند با ارائه ترکیبی از محصولات زیبایی و کودک با تمرکز بر تمیزی و ماندگاری، سالانه ۲۱۳ میلیون پوند درآمد دارد.

لوازم‌آرایشی کایلی

نشان تجاری کایلی با کسب درآمد ۱۴۱ میلیون پوندی در رده سوم ثروتمندترین‌ها قرار دارد. این نشان می‌دهد که درک کایلی از تبلیغات کاملاً متمرکز بر رشد و توسعه کسب و کارش است.

به جز این نشان‌های تجاری با سابقه در سال‌های اخیر ستاره‌های دیگری پا به عرصه لوازم‌آرایشی گذاشته‌اند؛ هالسی، جنیفر لوپز و سلنا گومز از تازه‌واردها به این عرصه هستند و ویکتوریا بکهام و میلی بابی براون نیز برنامه‌های کوچک خودشان را دارند.

بیشتر از مُد و زیبایی