نخست‌وزیر اسرائیل: شهروندان لبنان اسیر خامنه‌ای و نصرالله شده‌اند

«لبنان نیز مانند تمام کشورهایی که جمهوری اسلامی ایران در آنها حضور دارد در حال فروپاشی است»

نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل- GIL COHEN-MAGEN / POOL / AFP

نخست‌وزیر اسرائیل روز سه‌شنبه با انتشار رشته توئیتی از پاسخ ارتش اسرائیل به راکت‌پراکنی شب گذشته از سوی لبنان خبر داد و نوشت لبنان نیز مانند تمام کشورهایی که جمهوری اسلامی ایران در آنها حضور دارد در حال فروپاشی است.

در توئیتر فارسی نفتالی بنت نوشته شده است: «من با صراحت و آشکارا می‌گویم: ما به هیچ وجه هیچ صدمه‌ای به تمامیت ارضی و امنیت کشور را تحمل نمی‌کنیم. کسی که بخواهد به ما صدمه بزند، هزینه سنگینی در مقابل پرداخت می‌کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی افزود: «ما همواره و شبانه روز در همه حوزه‌ها عمل کرده و خواهیم کرد. لبنان در حال فروپاشی‌ است، مانند تمام کشورهایی که ایران در آنها لانه می‌کند. شهروندان لبنان اسیر خامنه‌ای و نصرالله و آن هم برای مشتی مصالح ایران شده‌اند.»

در انتهای این پیام‌ها از قول نخست‌وزیر اسرائیل نوشته شده است: «این وضع باعث تاسف است، ولی ما تاثیر اوضاع لبنان بر اسرائیل را نمی‌پذیریم. همانطور که گفتم، کسی که بخواهد به ما صدمه بزند هزینه سنگینی خواهد پرداخت.»

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، نفتالی بنت این اظهارات را در سخنانی در جریان مراسمی به مناسبت وصل شدن شهرستان الجلیل در معالوت ترشیحا به شبکه فیبر نوری اسرائیل بیان کرد.

وزارت دفاع اسرائیل ساعات ابتدایی سه‌شنبه اعلام کرد دو راکت از سمت لبنان به غرب منطقه جلیل در شمال کشور اصابت کرد و ارتش اسرائیل در پاسخ، منطقه‌ای در داخل لبنان را که محل پرتاب بوده است بمباران کرد.