دلیل پوشیدن لباس‌های آراسته و آرایش همه‌روزه‌ هلن میرن در قرنطینه

هلن میرن از حضور در رویدادهایی مثل جشنواره «کن» لذت می‌برد چون می‌تواند «لباس‌هایی فوق‌العاده زیبا بر تن کند»

هلن میرن بازیگر ۷۵ ساله سینما - Rachel Murray/AFP

هلن میرن بازیگر ۷۵ ساله که همراه با همسر کارگردانش تایلر هَکفورد در دوره همه‌گیری در قرنطینه قرار گرفت در گفت‌وگو با نشریه «پیپل» (People) به برنامه روزانه زیبایی غیرقابل تغییرش اشاره کرد و گفت چگونه آرایش روزانه صورتش «برایش مفید بوده است».

این برنده اسکار ضمن تاکید بر اینکه صورتش را برای شوهرش آرایش نمی‌کرده به «پیپل» گفت: «این کار را برای تایلر نمی‌کردم زیرا او هرگز متوجه (این چیزها) نمی‌شود. او می‌پرسد آرایش کرده‌ام یا نه و در واقع اهمیت هم نمی‌دهد و اصلا متوجه نمی‌شود.»

میرن گفت: «او گاه با نوعی گیجی می‌گوید: خیلی خوشگل شدی.» میرن در ادامه می‌افزاید به شوهرش می‌گوید که «تو فقط می‌گویی که «خوب» است درحالی که من یک ساعت جلوی آینه مشغول آرایش بوده‌ام»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

میرن می‌گوید دلیل آنکه او در میان همه‌گیری و حتی هنگامی که قادر به خروج از خانه نبوده همچنان لباس آراسته بر تن و آرایش می‌کرده این بود که از این کار «لذت» می‌برده است.

میرن می‌افزاید که از لذت آراسته بودن گذشته است و این برنامه اطمینان‌بخش بوده و به او این احساس را می‌داده که «درست زندگی» می‌کند.

او افزود: «در واقع تجربه خوبی برای من بود.»

ستاره فیلم «دروغگوی خوب» همچنین در گفت‌وگو به نشریه «پیپل» افشا کرد که علاقه او به پوشیدن لباس‌های زیبا به معنی آن است که او از حضور در رویدادهایی مثل جشنواره فیلم «کن» لذت می‌برد چون به این معنی است که می‌تواند «لباس‌هایی فوق‌العاده زیبا بر تن کند».

اما به گفته میرن در پایان شب «کاملا راضی است که همه آن را ببخشد و به لباس‌های نه چندان مرتب و نامتعارفش برگردد».

میرن تنها شخصیت بانفوذی نیست که به‌رغم همه‌گیری، برنامه همیشگی زیبایی خود را دنبال کرده است. کیرا نایتلی نیز پیشتر گفته بود که همه‌روزه در مدت قرنطینه از لباس‌های مارک شانل و ماتیک قرمزرنگش استفاده می‌کرد. 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی