برگزاری مسابقه دختر شایسته مکزیک با وجود ابتلای نیمی از شرکت کنندگان به کرونا

بسیاری از شرکت‌کنندگان بدن‌درد و تب داشته‌اند

شرکت‌کنندگان از ۱۴ ایالت از ۳۲ ایالت مکزیک در این مسابقه در حین رقابت‌ها تست کوویدشان مثبت شد-رویترز

مراسم انتخاب دختر شایسته مکزیک به‌رغم شیوع کووید در بین شرکت‌کننده‌ها و حضور شرکت‌کنندگانی که علائم ابتلا از خود نشان می‌دادند، ادامه یافت.

درحالی‌که تست ابتلا به ویروس تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان این رقابت مثبت شده است و شرکت‌کنندگان اعلام کرده بودند که حالشان خوب نیست مسئولان این برنامه بدون توجه به این موارد، مسابقه را برگزار کردند.

مسابقه دختر شایسته مکزیک متهم شده است که علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا در بین شرکت‌کنندگان در این رقابت، به کار خود ادامه داده و به کسانی که علائم ابتلا به کرونا را نشان داده‌اند گفته‌شده که «غر نزنید».

شرکت‌کنندگان از ۱۴ ایالت از ۳۲ ایالت مکزیک در این مسابقه در حین رقابت‌ها تست کوویدشان مثبت شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش رویترز تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان در این مسابقه که در شهر چیواوا برگزار شد به کووید ۱۹ مبتلا بودند. همچنین تست بیماری برخی از کارکنان و برگزارکنندگان نیز مثبت شده است.

این مسابقه که قرار بود تا سه جولای ادامه داشته باشد پس از کشف موارد مثبت ابتلا به کرونا به ناگهان و بدون هیچ توضیحی در تاریخ یک جولای پایان یافت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برگزارکنندگان در ابتدا باوجود شیوع بیماری، مسابقه را پیش برده و گفته می‌شود به بسیاری از شرکت‌کنندگان باوجودی که بدن‌درد و تب داشته‌اند گفته‌شده که غر نزنند و به کارشان ادامه دهند.

همه شرکت‌کنندگان در این رقابت پیش از آغاز مسابقه تست‌های منفی خود را ارائه داده بودند اما منبعی ناشناس به مقامات بهداشت مکزیک اطلاع داد که مواردی از ابتلا در بین شرکت‌کنندگان وجود دارد و در بازدید از محل اقامت آن‌ها و تست مجدد مشخص شد که حدود نیمی از آن‌ها به کرونا مبتلا هستند.

حدود ۲۵ درصد از مکزیکی‌ها حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما آمار ابتلا و مرگ‌ومیر روزانه بر اثر عوارض آلودگی به ویروس کرونا بالاست.

تاکنون ۲۳۴ هزار نفر بر اثر کرونا در این کشور ۱۲۷ میلیونی جانشان را بر اثر کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

بیشتر از مُد و زیبایی