مایلی سایرس هنگام اجرای زنده فریاد زد: «بریتنی را آزاد کنید»

درخواست بریتنی اسپیرز برای کنار گذاشتن پدرش از نقش فعلی برای قیمومت او رد شده است

مایلی سایرس، خواننده آمریکایی - Alberto E. Rodriguez / AFP

مایلی سایرس در اجرای زنده ۴ ژوئیه در لاس وگاس حمایت خود را از بریتنی اسپیرز اعلام کرد.

بریتنی اسپیرز اکنون درگیر مبارزه‌ای برای پایان دادن به قیمومت خود است که در ۱۳ سال گذشته جریان داشته است.

ماه گذشته (ژوئن) اسپیرز در دادگاهی علنی برای اولین بار از زمان شروع شدن قیمومت صحبت کرد و خواستار «زندانی شدن» جیمی اسپیرز، پدر و قیم خود شد. شهادت کامل او را می‌توانید اینجا بخوانید.

بعد از اظهار شهادت، درخواست او برای کنار گذاشتن پدرش از نقش فعلی برای قیمومت او رد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جنبش «بریتنی را آزاد کنید» اکنون سال‌هاست که جریان دارد و هواداران او خواستار پایان یافتن قیمومت این خواننده هستند. در ماه‌های اخیر بعد از انتشار مستند «بریتنی اسپیرز در یک قاب» و شهادت او در دادگاه، حمایت از این جنبش و خود بریتنی افزایش یافته است.

مایلی سایرس هنگام اجرا در «ریزورتز ورلد» آهنگ محبوب خود «مهمانی در ایالات متحده آمریکا» را اجرا و در جایی به مبارزه حقوقی اسپیرز اشاره کرد.

آن‌طور که در ویدیوهای این کنسرت شنیده می‌شود او می‌خواند: «راننده تاکسی رادیو را روشن کرد، رو به من کرد و گفت: "بریتنی را آزاد کن، بریتنی را آزاد کن!"»

سایرس که ترانه اصلی آهنگ که به جی‌زی و اسپیرز اشاره می‌کند را تغییر داد، گفت: «ما عاشق جی‌زی هستیم ولی باید این هرزه [بریتنی] را آزاد کنیم، این واقعا باعث اضطراب من می‌شود.»

سایرس یکی از حامیان پروپاقرص اسپیرز در گذشته بوده و شعار «بریتنی را آزاد کنید» را در کنسرتی در ممفیس در سال ۲۰۱۹ هم سر داده بود و همچنین در برنامه پیش از ابرجام فوتبال آمریکایی برای تیک تاک فریاد زد: «ما عاشق بریتنی هستیم.»

© The Independent

بیشتر از موسیقی