ملکه خودش تا محل برگزاری نمایش اسب سلطنتی وینزر رانندگی کرد

او در این مراسم با لباس غیررسمی حضور پیدا می‌کند و هنگام تماشای اسب‌ها با سایر حضار گپ می‌زند

در این عکس او همراه ندیمه‌اش دیده می‌شود و برخی کاربران توییتر او را «ریزه‌میزه» خواندند و گفتند «سرحال و شاد» به نظر می‌رسد‌ـ عکس از توییتر @PAImages

عکسی از ملکه در حال رانندگی با خودرو رنجرورش در مسیر کوتاه بین کاخ وینزر و محل برگزاری نمایش اسب سلطنتی وینزر، رویداد محبوبش، تحسین طرفداران او را برانگیخت.

علیاحضرت هنگام پیوستن به طرفداران سوارکاری در این رویداد، که فقط ملکه به‌طور خصوصی در آن شرکت می‌کند، سرحال به نظر می‌رسید. او در این مراسم با لباس غیررسمی حضور پیدا می‌کند و هنگام تماشای اسب‌ها و اسبچه‌‌‌های به نمایش‌درآمده با سایر حضار گپ می‌زند.

از سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸)، این اولین حضور او در این برنامه است، زیرا این نمایش سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. در آخرین حضور او، شوهر فقیدش، دوک ادینبورو که در آوریل (فروردین) در سن ۹۹ سالگی درگذشت، او را همراهی می‌کرد.

برخی طرفداران عکس ملکه ۹۵ ساله را کنار دِیم [لقبی رسمی معادل بانو] آنابِل وایتهِد، ندیمه مخصوصش، هنگام رانندگی رِنجرور به سمت محل برگزاری برنامه، «شگفت‌انگیز» توصیف کردند. یکی از کاربران توییتر در مورد این عکس که در آن سر ملکه از پشت فرمان ماشین دیده می‌شود، نوشت که ملکه «خیلی خواستنی» است و افزود: «امیدوارم من هم به اندازه او عمر کنم و درست مثل او در این سن‌و‌سال به گردش بروم!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فرد دیگری که تحت تاثیر توانایی ملکه در راندن خودرویی به آن سنگینی قرار گرفته بود، گفت: «این بانوی پیر هنوز می‌تواند خودروی اسپرت موتور‌سنگین براند. من سال‌ها پیش یکی از این‌ها داشتم و هربار آن‌ را می‌راندم، احساس می‌کردم تریلی ۱۸ چرخ می‌کشم.»

برخی او را «ریزه‌میزه» خواندند و گفتند که در این نمایش، «آشکارا سرحال و شاد» به نظر می‌رسید.

ملکه ده‌ها سال است که در این برنامه حضورمی‌یابد. او در سال ۱۹۴۳ (۱۳۲۲) و در نوجوانی نیز با اسبچه کوهستانی سیاهش که گاری به آن وصل بود، جایزه اول این برنامه را به خود اختصاص داد، جایزه‌ای که سال بعد نیز توانست آن را به دست آورد.

عشق ملکه به اسب‌ بر همه عیان است و یکی دیگر از برنامه‌های محبوب او رویال اَسکات است. او از سن سه سالگی آموزش سوارکاری دیده و در تمام عمرش تعدادی اسب‌ اصیل در اختیار داشته است.

در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲)، او اولین شخص اول کشور شد که با «اِستیمِت»، اسب اصیلش، جام طلای مسابقات رویال اسکات را برنده شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی