سلما هایک راز موفقیت زندگی زناشویی خود را فاش کرد

«ما هیچ‌وقت حرف‌های ناخوشایند به یکدیگر نمی‌زنیم. رنجش و دلخوری نداریم»

زوج‌ها به‌جای اینکه یکدیگر را مقصر بدانند، توجه و انرژی‌شان را به حل مشکل معطوف کنند-Valery HACHE / AFP

سلما هایک توصیه‌اش برای ازدواج موفق را به اشتراک گذاشته و افشا کرد. او و شوهرش، فرانسوا آنری پینو، در این زندگی مشترک ۱۲ ساله‌، تمرکز و توانشان را روی حل اختلاف‌ها گذاشته‌اند.

ستاره فیلم «ابدی‌ها» روز چهارشنبه ۲۳ ژوئن (۲ تیر)، با حضور در برنامه رد تیبل تاک (Red Table Talk) فیسبوک واچ با میزبانی جیدا پینکت اسمیت، در مورد رابطه‌اش صحبت کرد و از او سوال شد او و پینو چکار می‌کنند که وصلتشان موفق باشد و توصیه‌هایش برای ایجاد «پیوند عمیق‌تر» در رابطه چیست.

به گفته هایک، «بهترین توصیه‌اش» این است که زوج‌ها به‌جای اینکه یکدیگر را مقصر بدانند، توجه و انرژی‌شان را به حل مشکل معطوف کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «وقتی اختلاف وجود دارد، ما تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم روی حل مشکل‌ــ هیچ‌وقت دنبال مقصر نمی‌گردیم یا بگوییم باید این کار را می‌کردی یا آن کار را. نه. تمام انرژی‌مان می‌رود سمت اینکه چطور حلش کنیم؟»

این بازیگر ۵۴ ساله در ادامه افزود این روش علاوه بر اینکه به آن‌ها امکان می‌دهد هر مشکلی که پیش می‌آید با هم حل کنند، به این معناست که او و شوهرش هرگز حرف «ناخوشایندی» به هم نمی‌زنند.

او ادامه داد: «ما هیچ‌وقت حرف‌های ناخوشایند به یکدیگر نمی‌زنیم. رنجش و دلخوری نداریم.»

هایک و پینو، تاجر فرانسوی و مدیرعامل شرکت طراحی و مد کرینگ، در سال ۱۹۹۲ با یکدیگر آشنا شدند، اما رابطه‌شان از سال ۲۰۰۷ آغاز شد.

این زوج، که دختر ۱۳ ساله‌ای به نام والنتینا دارند، در روز ولنتاین سال ۲۰۰۹ در پاریس ازدواج کردند.

این بازیگر در فوریه سال جاری، در واکنش به سخنان جنسیت‌زده در مورد نقش احتمالی ثروت شوهرش در رابطه‌شان، گفته بود که قوت و مدت ازدواجش خود گویاست.

هایک که فوریه سال جاری در پادکست آرمچر اکسپرت (Armchair Expert) دکس شپرد شرکت کرده بود، گفت: «وقتی با او ازدواج کردم، همه گفتند این ازدواج با برنامه است، برای پولش با او ازدواج کرده. من هم گفتم آره هرچی شما می‌گویید پــ**اره‌ها، هرچی می‌خواهید فکر کنید. ۱۵ سال است با هم هستیم و در عشق ثابت ‌قدمیم و [این حرف‌ها] اصلا به من برنمی‌خورد.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی