فیلم «سفیدبرفی» در راه است

فیلم کارتونی «سفیدبرفی و هفت کوتوله» در سال ۱۹۳۸ اکران شد

«سفیدبرفی و هفت کوتواه» بر پایه افسانه‌‌ای آلمانی از برادران گریم در سال ۱۸۱۲ است - Frederick M. Brown/AFP

شرکت دیزنی مشغول کار روی بازسازی نسخه لایو اکشن [استفاده از تصویر واقعی متحرک] «سفید‌برفی» است.

به گزارش خبرگزاری ددلاین، ریچل زگلر، ستاره فیلم موزیکال «داستان وست ساید»، نقش این شاهزاده خانم معروف را بازی خواهد کرد.

انتظار می‌رود تولید این اثر با کارگردانی مارک وب، سازنده فیلم‌های «۵۰۰ روز تابستان» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»، در سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

وب به این نشریه گفت: «صدای خارق‌العاده ریچل فقط نقطه شروع استعدادهایش است. توان، هوش و مثبت‌نگری‌اش بخش جدایی‌ناپذیر لذت دوباره از این افسانه کلاسیک دیزنی خواهد بود.»

فیلم کارتونی «سفیدبرفی و هفت کوتوله» در سال ۱۹۳۸ اکران شد. این فیلم بر پایه افسانه‌‌ای آلمانی از برادران گریم در سال ۱۸۱۲ است، و اولین فیلم بلند کارتونی دیزنی محسوب می‌شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۱۹۵۰، «سیندرلا» دومین فیلم بلند کارتونی این استودیو بود که فروش گیشه موفقی داشت. در همان سال، دیزنی اولین فیلم لایو اکشن (تصویر متحرک) با عنوان «جزیره گنج» را به بازار عرضه کرد. 

دیزنی در سال‌های اخیر، مجموعه‌ای از بازسازی‌های لایو اکشن کارتون‌های قدیمی‌اش را به بازار عرضه کرده است. «دیو و دلبر»، «دامبو»، و «علاءالدین» همگی با تصاویر متحرک واقعی بازسازی شدند. به‌تازگی فیلم لایو اکشن «کرولا»، با بازی اما استون در نقش شخصیت اصلی، به‌عنوان روایت پیش‌درآمد داستان فیلم «صدویک سگ خالدار» که در سال ۱۹۶۱ ساخته شد، به روی پرده آمده است.

 زگلر در نقش ماریا شخصیت اصلی فیلم «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، ظاهر خواهد شد که قرار است از ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ در آمریکا و بریتانیا اکران شود. انسل الگورت نیز نقش تونی را بازی می‌کند.

© The Independent

بیشتر از فیلم