خداحافظی با فرشتگان «ویکتوریا سیکرت»

«فرشتگان» این نشان تجاری لباس‌های زیر را معرفی می‌کنند

بلا حدید، در نمایش نیویورک ویکتوریا سیکرت، ۲۰۱۸-AFP

ویکتوریا سیکرت روز پنجشنبه در حساب اینستاگرام خود، از یک برنامه مشارکتی جدید خبر داد که احتمالاً یکی از نتایجش این خواهد بود که دیگر شاهد رژه فرشتگان نخواهیم بود، دست‌کم به شکلی که عادت داریم!

این نشان تجاری نوشت: «ما باافتخار، یک برنامه مشترک جدید هیجان‌انگیز را برای مجموعه‌های آینده اعلام می‌کنیم.»

نمادهای جدید این نشان تجاری قرار است «با زمینه‌ها، علایق و اشتیاق منحصربه‌فرد خود، برای ایجاد مجموعه‌های انقلابی محصولات، محتوای جذاب و الهام‌بخش، برنامه‌های داخلی جدید مرتبط و حمایت از اهداف حیاتی زنان» با ویکتوریا سیکرت همکاری کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«فرشتگان» این نشان تجاری که لباس‌های زیر را معرفی می‌کنند و در رژه معروف سالانه، در آن بال‌های فرشته‌ها را می‌پوشند، نماد نوعی از زیبایی زنانه شده‌اند که در سال‌های اخیر موردانتقاد قرارگرفته است.

گروه‌هایی از زنان به آنچه «تعریف بدن ایده آل زنانه توسط نشان‌های تجاری و مسابقات زیبایی» می‌نامند، اعتراض دارند. آن‌ها می‌گویند، بدن زنان اندازه، شکل و رنگ‌های گوناگونی دارد که اغلب در این برنامه‌های تجاری نادیده گرفته می‌شوند.

 زمستان امسال نشان تجاری فرانسوی دیور، تلاش کرد با کارزار «دیور با زنان می‌ایستد» با این موج همسو شود. اکنون ویکتوریا سیکرت هم که احتمالاً تغییرات بازار را به چشم دید، می‌خواهد فرشتگانش تنها «مظهر زیبایی زنانه» نباشند. این نشان تجاری با انتشار نام و تصویر نمادهای جدیدش می‌خواهد به زنانی توجه کند که نه برای ظاهر، بلکه به دلیل دستاوردهایشان شناخته‌شده هستند.

پریانکا چوپرا جوناس بازیگر و ستاره فوتبال مگان راپینو دو نفر از هفت ستاره جدید این نشان تجاری هستند که قرار است در ستایش بدن زنانه، الهام‌بخش و پیشرو باشند.

بیشتر از زندگی