ترانه شنیده نشده جورج مایکل در فیلم «آخرین کریسمس»

هنری گلدینگ، میشل یئو و اِما تامسون در این فیلم شرکت دارند

AFP

یک ترانه جدید جورج مایکل که چند ماه پیش از مرگش ضبط کرده بوده در فیلمی پخش می‌شود که از گروه او، «وَم» الهام گرفته است.

فیلم «آخرین کریسمس» یک کمدی عاشقانه است که اِما تامسون سناریوی آن را نوشته و امیلیا کلارک و هنری گلدینگ در آن بازی می‌کنند. این فیلم تا حدی از ترانه‌ای از گروه «وَم» به همان نام الهام گرفته است. موسیقی مایکل تم موزیک فیلم است. پل فِیگ، کارگردان فیلم تایید کرده که یکی از ترانه‌هایی که در این فیلم استفاده می‌شود، پیش از این پخش نشده است.

فِیگ به بی بی سی گفت:«او (جورج مایکل) در حال ساختن آلبوم جدیدش بود که درگذشت. یکی از ترانه‌هایی که استفاده می‌کنیم، از این (آلبوم) است که واقعا شگفت انگیز است. خیلی هیجان زده‌ام که حالا جهان آن را خواهد شنید».

او افزود:«باید بگویم ترانه‌ای شاد است. ما توانسته‌ایم از تمام آن‌که حدود شش دقیقه است، استفاده کنیم. نمی‌خواهید تنها مثلا پانزده ثانیه از ترانه‌ای که تاکنون شنیده نشده را استفاده کنید. این ترانه در پایان فیلم شروع می‌شود و در بخشی که اسامی را نشان می‌دهد، ادامه پیدا می کند.‌

فیگ همچنین به بی بی سی گفت هرچند «آخرین کریسمس» یک موزیکال نیست، اما موسیقی جورج مایکل، داستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد». او افزود:«در دو قسمت، بازیگران در عمل با موزیک تعامل می‌کنند و در بخش‌هایی دیگر، موسیقی جورج داستان را تعریف می‌کند یا روی آن تاکید می‌گذارد. بنابراین، ترکیبی است از فیلمی که نه در آن فقط ترانه‌های دیگران پخش می‌شود و نه یک موزیکال معمولی است».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts

© The Independent

بیشتر از موسیقی