کیم کارداشیان از جدایی‌اش گفت؛ «این همه پیش نیامده‌ام که خوشحال نباشم»

کیم در سریال پا به پای کارداشیان‌ها به فروپاشی ازدواجش با کانیه وست اعتراف کرد و اینکه «شکست بدی» خورده است

کیم کارداشیان: «در زندگی سخت کوشیده‌ام تا به هرچه می‌خواستم دست یابم» - AFP

کیم کارداشیان در آخرین قسمت از «پابه‌پای خانواده کارداشیان» درباره دلایل جدایی‌اش از کانیه وست صحبت کرد.

او هنگام حضور در قسمت پایانی این سریال واقع‌گرایانه در پنجشبه‌‌شب (۱۰ ژوئن) به مادرش، کریس جنر، گفت وقتی در اکتبر سال گذشته (۲۰۲۰) به ۴۰ سالگی رسید فهمید می‌خواهد در «خوشحالی محض» زندگی کند.

کیم کارداشیان گفت: «احساس می‌کنم در زندگی سخت کوشیده‌ام تا به هرچه می‌خواستم دست یابم ... ولی در زندگی خود کسی را نداشتم که این امور را با او سهیم شوم. البته که فرزندانم را دارم اما آیا باید همان‌جا می‌نشستم و با خود می‌گفتم: «باشد، فرزندانم همه چیز من هستند و حال من خوب است؟»

او ادامه داد: «هرگز فکر نمی‌کردم تنها هستم. همیشه فکر می‌کردم این وضعیت کاملا مناسب است و فقط می‌توانم با فرزندانم وقت بگذرانم. همسرم از این ایالت به ایالت دیگر می‌رود و من هم فقط در این مسیر با او هستم و با این مساله مشکلی نداشتم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کارداشیان افزود: «اما وقتی امسال به ۴۰ سالگی رسیدم فهمیدم نه من همسری نمی‌خواهم که در ایالتی کاملا دور از من زندگی می‌کند. با خودم فکر کردم، وای خدای من این وقتی است که به داشتن بهترین چیز عادت می‌کنیم. ولی این مساله برای من غم‌انگیز بود و چیزی نبود که می‌خواستم.»

کیم گفت به رابطه خواهرش، کلویی کارداشیان با تریستان تامپسون «غبطه» می‌خورد که می‌توانند «امور کوچک» را با هم انجام دهند.

کیم در حالی که به کریس جنر می‌گفت گریه نکند، ادامه داد: «من همه‌ چیزهای بزرگ را در زندگی دارم ... هر چیزی که بتوانی تصورش را بکنی و قدردان تجربه‌هایی که داشته‌ام هستم. اکنون بی‌حسم و انگار از همه این چیزها خسته‌ام ولی می‌دانم که خوشحال خواهم شد. من این همه پیش نیامدم که فقط آمده باشم و خوشحال نباشم.»

این گفته‌ها در آخرین قسمت پابه‌پای خانواده کارداشیان ابراز شد که بعد از نمایش ۲۰ فصل به پایان رسید.

کیم در قسمت یکی مانده به آخر این سریال درباره فروپاشی ازدواجش با کانیه وست اعتراف کرد احساس می‌کند «شکست بدی» خورده است.

این شخصیت تلویزیونی و رپر معروف که با هم چهار فرزند دارند در ماه فوریه بعد از شش سال ازدواج برای جدایی درخواست دادند و بعدتر در دادگاه «تفاوت‌هایی وفق‌ناپذیر» را دلیل این اقدام اعلام کردند.

گزارش شده کانیه وست اکنون رابطه نزدیکی را با ایرینا شایک، مدل، بعد از آنکه این زوج پیشتر در تعطیلات هفته گذشته در فرانسه با هم دیده شدند، شروع کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی