بازیگران «شهر و سکس» با سریالی جدید برمی‌گردند

آن‌ها قرار است در سریالی با عنوان «به همین سادگی» بازی کنند

قرار است در این سریال سارا جسیکا پارکر، سینتیا نیکسون و کریستین دیویس بار دیگر کنار هم بازی کنند‌ـ VINCE BUCCI/ AFP

سارا جسیکا پارکر اولین عکس را از جمع شدن دوباره بازیگران سریال «سکس و شهر» (Sex and the City) که قرار است در سریالی با عنوان «به همین سادگی» (And Just Like That) دوباره با هم بازی کنند، منتشر کرده است.

تصویری که پارکر (که در آن سریال محصول شبکه اچ‌بی‌او نقش کری بردشاو را داشت) منتشر کرده است، او را با سینتیا نیکسون و کریستین دیویس، همبازی‌هایش به‌ترتیب در نقش میراندا هابز و شارلوت یورک، نشان می‌دهد.

پارکر در توضیح عکس نوشت: «دوباره با هم. قسمت‌های اول را با هم خواندیم... در کنار همه بروبچه‌های قدیمی و بازیگران جدید. مثل دسر بستنی و خامه و میوه.»

دیویس با چندین شکلک قلب پاسخ داد: «همیشه و همیشه دوستت دارم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این یادداشت در هشت ساعت پس از ارسال در اینستاگرام، بیش از یک میلیون بار پسند شده است (لایک خورده است).

پارکر قبلا یادداشتی به اشتراک گذاشته بود که تایید می‌کرد فیلمبرداری این سریال آغاز شده است، زیرا آن عکس او را مقابل پله‌های مشهور و نمادین آپارتمانی تصویر می‌کرد که محل زندگی «کری» در منهتن نیویورک بود.

او نوشت: «کاملا تصادفی و «به همین سادگی»، یک شب پیش از آنکه قضیه دوباره از سر گرفته شود، در خیابانی به نام پری (Perry) ملاقات کردیم. برو که رفتیم. هیجان‌زده و وحشت‌زده‌ام.»

اندکی بعد، پارکر عکسی از اولین روخوانی متن سریال به اشتراک گذاشت با یادداشتی که [از بازیگران] خواسته شده بود فیلمنامه بیرون برده نشود (احتمالا برای جلوگیری از لو رفتن محتوای سریال).

کارت‌هایی که اسم افراد دور میز را نشان می‌داد، حاکی از آن بود که کریس نورت، بازیگر نقش اصلی دوست‌پسر کری به نام مستر بیگ، نیز آن‌جا حضور داشته است.

بازیگران سریال «به همین سادگی» در ژانویه مشخص شدند. گرچه مایه تعجب طرفداران [سریال «سکس و شهر»] نبود، با این حال، غیبت کیم کترل که چهارمین بازیگر اصلی در مجموعه اولیه بود و نقش سامانتا جونز، شخصیتی که کارشناس روابط عمومی با زندگی جنسی فعال بود، مایه اندوه طرفداران شد.

کترل در سال‌های گذشته آشکارا از آن سریال فاصله گرفته است. اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

© The Independent

بیشتر از فیلم