به‌روزرسانی نرم‌افزار ساعت اپل برای آرامش‌ ذهنی کاربر

قابلیت‌های مربوط به فعالیت بدنی نیز روزآمد شده و تای‌چی از جمله افزوده‌های جدید است

این روزآوری‌‌ نوین با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌جدید مربوط به خدمات سلامت در ساعت و آیفون همراه شده است - Apple

شرکت اپل سیستم‌ عامل به‌روزرسانی شده ساعت خود، واچ‌ اواس ۸ را ارائه کرد.

اپل از این روزآوری در «همایش جهانی برنامه‌نویسان» رونمایی کرد. این شرکت در همایش یاد شده، امکانات جدید آی‌فون، آی‌پد و سایر سامانه‌های خود را نیز معرفی کرد.

برای آرامش دادن به کاربر، امکانات جدیدی در واچ‌او.اس ۸ تعبیه شده است؛ از جمله آن‌ها، ابزار جدیدی است که به کاربران در تمرین ذهن‌آگاهی کمک می‌کند.

قابلیت‌های مربوط به فعالیت بدنی نیز روزآمد شده و تای‌چی از جمله افزوده‌های جدید است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این روزآوری‌‌ نوین با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌جدید مربوط به خدمات سلامت در ساعت و آیفون همراه شده است؛ از جمله گزینه‌ای برای همرسانی داده‌های سلامت شخصی با اعضای خانواده تا برای مثال اگر آهنگ ضربان قلب فردی از اعضای خانواده در هنگام استراحت افزایش یافت، از آن باخبر شویم.

افزون بر این قابلیت‌های مربوط به سلامت و رفاه، اپل نمایش عکس‌ها در صفحه نمایش ساعت را هم تغییر داده است؛ از جمله وقتی کاربر مچ خود را بالا می‌آورد و عکس را تماشا می‌کند، عکس به صورت‌های جدیدی حرکت می‌کند.

برنامک عکس در ساعت اپل نیز بازطراحی شده و ابزارهای جدیدی برگرفته از آی‌او.اس ۱۵ که سیستم عامل جدید آیفون است، به آن افزوده شده است. کاربر می‌تواند عکس‌ها و  اطلاعات داخل حافظه را با خود ساعت همرسانی کند و نیازی نیست گوشی را بیرون بیاورد.

گزینه‌ جدید دیگری که آن هم از قابلیت‌‌های آی‌او.اس ۱۵ برگرفته شده، امکان تنظیم «کانون تمرکز» (فوکوس) است که به کاربر امکان می‌دهد برای مثال بر اساس آن که در «خانه» یا «محل کار»است، انتخاب کند که کدام اعلان‌ها (نوتیفیکیشن) را ببیند.

© The Independent

بیشتر از تکنولوژی