رابطه «عاشقانه» ایرینا شِیک و کانیه وِست، داغ‌ترین خبر در دنیای زوج‌های مشهور

کانیه وِست این هفته در روز تولدش کنار این مدل مشهور در فرانسه دیده شد

برخی کاربران از سلیقه این مدل روسی در انتخاب مردان انتقاد کرده‌اند و بعضی این رابطه را برای شِیک «پس‌رفت» خوانده‌اند‌ـ AFP

تنها چند هفته پس از جنجالی که خبر رابطه احتمالی جنیفر لوپز و بن افلک بین هوادارانشان به راه انداخت، زوج سرشناس دیگری در کانون توجه قرار گرفته‌اند.

این هفته، کانیه وِست که درگیر جدایی از کیم کاردشیان است، در کنار ایرینا شِیک، مدل مشهور، در فرانسه دیده شد و گزارش‌های تی‌اِم‌زی حاکی از آن است که این زوج «۱۰۰ درصد با هم رابطه عاشقانه دارند».

عکس‌های پاپاراتزی‌ها از وست ۴۴ ساله و شِیک ۳۵ ساله، روز سه‌شنبه هم‌زمان با روز تولد این خواننده رپ، در دِیلی‌مِیل منتشر شد. در این عکس‌ها، این زوج در حال گردش در پرووانس فرانسه‌ دیده می‌شوند که می‌تواند بر شایعات مربوط به رابطه این دو نفر که اوایل امسال در تارنمای شایعات دوموآ منتشر شد، مهر تایید بزند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با این حال، رابطه احتمالی بین این پدر چهار فرزند با شِیک، که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ دوست دختر کریستیانو رونالدو بود و سپس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ با بردلی کوپر در ارتباط بود و از او یک فرزند هم دارد، میان طرفدارانشان در رسانه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی برانگیخته است و ظاهرا بسیاری از این خبر گیج شده‌اند.

روز چهارشنبه یک کاربر در توییتر نوشت: «کانیه و ایرینا به هم نمی‌‌خورند.» دیگری گفت: «من هیچ‌وقت ایرینا شِیک و کانیه را کنار هم قرار نمی‌دادم. یعنی ... هرگز! شاید هم من زیادی از مرحله پرتم.»

کاربری دیگر نوشت: «خدای من، ایرینا و کانیه! نمی‌دانم چه بگویم.»

برخی کاربران از سلیقه این مدل روسی در انتخاب مردان انتقاد کرده‌اند و بعضی هم این رابطه را برای شِیک «پس‌رفت» خوانده‌اند. برخی دیگر هم او را صرفا به رابطه با «مردان ثروتمند» علاقه‌مند دانسته‌اند.

یک نفر نوشت: «ایرینا عقب‌گرد کرده است.» دیگری توییت کرد: «واقعا انتخاب کانیه و ایرینا همین‌طوری اتفاقی بوده است؟ ایرینا قبلا با رونالدو و بردلی کوپر بوده است. اصلا معلوم نیست سلیقه‌اش چیست. مردان پولدار؟»

«ایرینا شِیک  از کریستیانو رونالدو به بردلی کوپر رسید و حالا پس‌رفت کرده و رسیده به کانیه وست؟؟؟؟ خداحافظ.»

ـ آریسکا (meghmarkle@)، ۹ ژوئن ۲۰۲۱

 

«این که ایرینا شِیک از بردلی کوپر به کانیه وست رسیده، قطعا... یک جوری است»

ـ ایی (camiIIepreakerr@) ، ۹ ژوئن ۲۰۲۱

از سوی دیگر، شایعه رابطه این خواننده رپ‌ با مدل مشهور همدردی برخی هواداران کارداشیان را که در فوریه پس از هفت سال ازدواج با وست، درخواست طلاق داد، برانگیخت. یک نفر توییت کرد: «این ماجرا واقعا تهوع‌آور است. باورم نمی‌شود. چطور می‌تواند به این سرعت پس از طلاق به رابطه جدیدی وارد شود. دلم برای کیم می‌سوزد...»

عکس‌های وست و شیک روز سه‌شنبه پس از اینکه بنیان‌گذار اسکیمز تولد ۴۴ سالگی وست را به‌شکل عمومی به او تبریک گفت، منتشر شد. او عکسی از خود،‌ وست و سه فرزندشان منتشر کرد و زیر آن نوشت:‌ «تولدت مبارک. تمام عمر دوستت خواهم داشت!»

تولدت مبارک

تمام عمر دوستت خواهم داشت!

ـ کیم کارداشیان وست (KimKardashian@)،‌ ۸ ژوئن ۲۰۲۱

هواداران هفته پیش هم در قسمت جدید «پابه‌پای خانواده کارداشیان»، شاهد ابراز ناراحتی این ستاره برنامه تلویزیونی واقع‌نما (Reality show) به‌دلیل پایان ازدواجش بودند. کارداشیان در این برنامه اعلام کرد که احساس «شکست» می‌کند.

تاکنون نه وست و نه شیک، خبر رابطه‌ با یکدیگر را تایید یا رد نکرده‌اند.

© The Independent

بیشتر از زندگی