انتشار نخستین تصاویر سریال جدید اپل با بازی گلشیفته فراهانی

سریال «هجوم» نگاه مختلف جهان را به حمله موجودات فرازمینی به تصویر می‌کشد

نخستین تصاویر سریال «هجوم» با بازی گلشیفته فراهانی، منتشر شد. او در سریال جدید اپل‌ با «سم نیل»، «ناصر فریس» و «شمیر اندرسون» هم‌بازی است و نقش یک زن سوریه‌ای را بازی می‌کند که به آمریکا مهاجرت کرده است. وب‌سایت اپل ضمن انتشار نخستین تصاویر سریال هجوم از نمایش جهانی آن در ۲۲ اکتبر سال ۲۰۲۱ خبر داد. هم‌زمان گلشیفته فراهانی با انتشار عکس‌هایی از این سریال در صفحه شخصی خود نوشت: «تقسیم کردن این خبر با شما نفس‌گیر است.»

هجوم یک سریال علمی‌ـ‌تخیلی است که در چهار کشور آمریکا، ژاپن، مراکش و انگلستان، تصویربرداری می‌شود و تصور مردم را در نقاط مختلف جهان به حمله موجودات فرازمینی به تصویر می‌کشد. در این سریال گلشیفته فراهانی در نقش یک زن سوریه‌ای ظاهر می‌شود که به آمریکا مهاجرت کرده است. ناصر فریس بازیگر مصری‌ـ‌آمریکایی نیز نقش همسر او را بر عهده دارد.

در سریال هجوم سام نیل، بازیگر فیلم «پارک ژوراسیک» در نقش یک کلانتر بازی می‌کند و شیولی کوتسانا، بازیگر ژاپنی سریال است که به عنوان عضو سازمان تحقیقات فضایی ژاپن در این سریال حضور دارد.

سیمون کینبرگ و دیوید ویل تهیه‌کننده سریال هجوم هستند و کارگردانی فصل نخست بر عهده ژاکوب وبروگن اهل بلژیک است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هجوم اولین تجربه سریال گلشیفته فراهانی است. او روز نهم ماه ژوئن (۱۹ خرداد) هم‌زمان با پیش‌پرده و نخستین عکس‌های این سریال در سایت اپل، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «تقسیم کردن این خبر با شما نفس‌گیر است.»

تصویربرداری سریال هجوم که از نیویورک آغاز شده بود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد اما حالا پس از واکسیناسیون، اپل قصد دارد با رعایت مقررات بهداشتی ساخت سریال پرهزینه خود را از سر بگیرد. قرار است سه قسمت نخست این سریال ۲۲ ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ به نمایش جهانی برسد و پس از آن قسمت‌های جدید جمعه‌ها پخش می‌شود.

گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران در آثار سینمایی متعددی همچون «سنگ صبور»، «یک‌مشت دروغ»، «پترسون»، «دختران آفتاب»، «نغمه‌های عرب»، «استخراج» و «دزدان دریایی کارائیب» بازی کرده است و با فیلم‌سازان مطرحی همچون «جیم جارموش»، «ریدلی اسکات»، «یواخیم رانینگ» و «اسپن سندبرگ» همکاری داشته است. فیلم استخراج با بازی گلشیفته که محصول نتفلیکس بود با استقبال زیادی روبه‌رو شد و احتمال می‌رود که سریال جدید اپل نیز مورد توجه قرار بگیرد به خصوص اینکه موضوع این سریال که درباره موجودات فرازمینی است، همواره یکی از موضوع‌های مورد علاقه مخاطبان سینما بوده است.

تاکنون بازیگران و کارگردانان مشهوری همچون جنیفر آنیستون، تام هالند، استیون اسپیلبرگ، کریس ایوانز و بری لارسون با سرویس فیلم و سریال اپل همکاری داشته‌اند.

بیشتر از فیلم