یک سال پنیر بخورید، ۱۰ هزار دلار بگیرید!

«پنیری‌ترین و خلاقانه‌ترین محتوای خوراکی‌گونه خود را در اینترنت خلق کنید»

شرکت ویسپس برای جلب توجه و عرضه بی‌انتهای چیپس‌های پنیری طی یک سال ۱۰ هزار دلار در نظر گرفته است - Pixabay

شرکتی می‌گوید می‌خواهد به شخصی ۱۰ هزار دلار بدهد تا پنیر بخورد.

شرکت ویسپس که چیپس پنیری تولید می‌کند، اعلام کرده است که به دنبال استخدام مامور محتوای پنیر برای همکاری است. علاوه بر موقعیت شغلی، همچنین تا یک سال خوراکی‌هایی به این شخص عرضه می‌شود و او می‌تواند «طعم‌های مخفی» تازه را امتحان کند و «پوشاک» مزین به طرح‌های پنیری دریافت خواهد کرد.

این شرکت گفت: «خودتان می‌دانید که کل سال ۲۰۲۰ را صرف تیک‌تاک و استوری‌های اینستاگرام کرده‌اید. پس بیایید مهارت‌های فراگرفته در دوران قرنطینه را برای کاری خوب به کار بندیم: یک سال به تیم بازاریابی ما بپیوندید تا سس پنیری مخصوص خود را به ابداعات ما بیفزایید. جایزه شما؟ ۱۰ هزار دلار برای جلب توجه و عرضه بی‌انتهای چیپس‌های پنیری ویسپس طی یک سال.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه آمده است: «چون چه رویایی بدون داشتن میزانی بی‌انتها از پنیر کامل است؟ می‌خواهیم شما پنیری‌ترین و خلاقانه‌ترین، خنده‌دارترین، زیباترین و مبدعانه‌ترین محتوای خوراکی‌گونه خود را در اینترنت خلق کنید.»

ویسپس می‌گوید متقاضیان باید «با تیم ویسپس همکاری کنند تا مهارت‌های تولید محتوای افسر ارشد تجاری شرکت را با پیشنهادهای مستقیم خود بهبود بخشند، و با این شرکت از طریق تبلیغ پولی در سایت‌های مختلف، از جمله فیس‌بوک و اینستاگرام کار کنند تا محصولات شرکت در سطح ملی شناخته شود.»

این شرکت روشی منحصربه‌فرد هم برای انتخاب علاقه‌مندان دارد و از آنها خواسته است «بی‌نمک‌ترین جک» خود را بفرستند، پاسخ دهند که آیا «پنیرمدادی (cheesesteak) ساندویچ است»، و توضیح دهند که بهترین پنیر به نظر آنها کدام است.

امکان درخواست‌ برای این کار تا ۱۷ ژوئیه باز است و کاندیداهای منتخب در تاریخ ۲۷ ژوئیه اعلام خواهند شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی