نائومی اوساکا در بازی‌های ویمبلدون شرکت می‌کند؟

بخت دوم تنیس به مقام‌های تورنمنت آلمان گفته است که تصمیم گرفته برای مدتی «استراحت» کند

نائومی اوزاکا تاکنون چهار بار قهرمان گرند اسلم شده است - William WEST / AFP

نائومی اوساکا از مسابقات تنیس «دبلیو‌تی‌ای ۵۰۰۰» برلین که روی چمن انجام می‌شود کناره‌گیری کرده و به این ترتیب شرکتش در مسابقات ویمبلدون را هم در سایه شک و ترید قرار داده است.

اوساکا که چهار بار قهرمان گرند اسلم شده است، هفته گذشته نیز به دلایل سلامتی از اوپن فرانسه کناره‌گیری کرد.

بخت دوم تنیس به مقام‌های تورنمنت آلمان گفته است که تصمیم گرفته برای مدتی «استراحت» کند.

برگزارکنندگان رقابت‌های برلین در بیانیه‌ای که پیشاپیش آغاز مسابقات در روز چهاردهم ژوئیه صادر کرده‌اند،دگفته‌اند که «به ما ابلاغ شده که نائومی اوساکا در (تورنمنت) برلین شرکت نمی‌کند. او به دنبال مشورت با مربی‌هایش تصمیم به استراحت گرفته است.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنوز هیچ اطلاعی از اینکه اوساکا در چه زمانی به زمین تنیس بازخواهد گشت در دست نیست، این در حالی است که مسابقات ویمبلدون در ۲۸ ژوئن و المپیک توکیو یک هفته پس از آن در ۲۸ ژوئیه برگزار خواهد شد که در هردوی آن‌ها اوساکا یکی از چهره‌های رقابت‌هاست. 

اوساکای ۲۳ ساله روز یکشنبه در بیانیه‌ای کوتاه خطاب به هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها برای حمایت و درکشان برای کناره‌گیری‌اش از رولاند گاروس سپاسگزاری کرد.

اوساکا در حساب کاربری اینستاگرامش نوشت: «می خواهم از محبتتان تشکر کنم. چندان از تلفنم استفاده نکرده‌ام اما می‌خواستم در یک تماس کوتاه به همه شما بگویم که واقعا (از حمایت شما) سپاسگزارم.»

هفته گذشته اسلون استیونز در حمایت از اوساکا گفت: «جای تاسف است زیرا باید از او که یک قدم به عقب برداشته و می‌گوید: باید این کار را برای خودم انجام دهم، حمایت کرده و تشویقش  کنیم. بسیاری دیگر این کار را نمی کنند. بسیاری از تنیس‌بازان با افسردگی و ناراحتی و بدون آنکه چیزی بگویند به بازیشان ادامه می‌دهند. بنابراین فکر می‌کنم درعوض ناراحت‌تر کردن و تمسخر شرایطی که او در آن است، باید بیشتر بپذیریم و به او امکان دهیم زمانی را که برای خودش و بهبودش نیازمند است بگذراند تا بتواند در موقیعت بهتر و حال خوش‌تری به بازی تنیس بازگشته و از آن لذت ببرد.»  

© The Independent

بیشتر از تنيس