صحبت دژان لاورن با تیم رم بر سر فروش ۱۵ میلیون پوندی خود

لاورن در حال حاضر چهارمین انتخاب گلوب برای دفاع میانی آنفیلد است

YURI CORTEZ / AFP

باشگاه لیورپول مذاکره با باشگاه رم در مورد فروش احتمالی دژان لاورن، دفاع میانی خود، را آغاز کرد.

لاورن به علت «بیماری» از فهرست یورگن کلوپ برای بازی شب چهارشنبه سوپر کاپ در برابر چلسی حذف شده است، اما صحبت ها درباره‌ رفتن وی از لیورپول همچنان داغ است.

این بازیکن 30 ساله در ساختار دفاعی آنفیلد بعد از ویرجیل واندایک، جو گومز و ژوئل ماتیپ، گزینه‌ چهارم برای قرار گرفتن در دفاع میانی است.

از قرار معلوم لیورپول حدود 15 میلیون پوند برای لاورن، که نامی از او در بازی آغازین لیگ برتر انگلستان در برابر نوریچ‌سیتی در روز جمعه برده نشده، درخواست کرده است.

لاورن در فصل گذشته فقط  18 بازی برای لیورپول انجام داد و به خاطر آسیب‌دیدگی‌های شدید و مداوم دربخش اعظم رقابت ها قابل استفاده نبود.

این بازیکن بین‌المللی کرواسی دو سال دیگر از قراردادش با لیورپول باقی مانده است. او قرارداد خود را در آوریل 2017 با لیورپول تمدید کرد.

رفتن لاورن باعث می‌شود مرکز دفاع لیورپول دستخوش کمبود نیرو شود مگر آن که نیروهای جوانی مانند کیانا هوور و سپ فان‌دن برگ مورد اعتماد قرار گیرند و برای اولین بار بازی کنند.

باشگاه رم مدت‌ها است که به جذب لاورن علاقه دارد و امیدوار است قبل از بسته شدن پنجره نقل انتقالات مسابقات سری A ایتالیا در جمعه‌ آینده، قراردادی با وی امضا کند.

پائولو فونسکا، سرمربی باشگاه رم می‌خواهد دفاع میانی با تجربه ای را به تیم خود اضافه کند که در کنار خوان خسوس و فدریکو فاتسیو رقابت کند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش