اندی ماری به مسابقات انفرادی تنیس بر می‌گردد

اکنون مسابقات قهرمانی جوهای و آزاد چین جز برنامه‌های انفرادی ماری است

ELSA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

اندی ماری پس از بهبودی ازآسیبی که دیده بود، قصد دارد در رقابت‌های انفرادی افتتاحیه‌ مسابقات قهرمانی جوهایو آزاد چین شرکت کند.

انتشار این خبر پس از آن صورت گرفت که اعلام شد این قهرمان شماره یک سابق تنیس جهان هفته آینده در رقابت های «سینسیناتی مسترز» به مسابقات انفرادی باز خواهد گشت. طبق نتایج قرعه‌کشی، ماری در دور اول با ریچارد گاسکت فرانسوی مسابقه خواهد داد.

از زمانی که در استرالیا اشک های این تنیس‌باز اسکاتلندی حاکی از این بود که ممکن است به دلیل آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه لگن، زندگی حرفه‌ای او به پایان برسد، هفت ماه می‌گذرد.

اما پس از یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز در ژانویه، ماری تدریجا چالاکی خود را دوباره به دست می‌آورد.

او در ماه ژوئن با بازی دونفره در مسابقات «فیور-تری» در «کوینز کلاب» به زمین تنیس بازگشت و همچنان به رقابت در مسابقاتی که به تقلای کمتری نیاز دارند ادامه می‌دهد. هفته گذشته در مسابقات «راجرز کاپ» در کانادا شرکت کرد.

ماری با اعلام شرکت در مسابقات قهرمانی جوهای گفت: «از آنجا که می‌خواهم اواخر سال جاری در مسابقات انفرادی بیشتری شرکت کنم، با خوشحالی اعلام می کنم که در افتتاحیه مسابقات قهرمانی جوهای در هفته 23 سپتامبر بازی خواهم کرد.»

«من همیشه از بازی در چین لذت برده‌ام و شهر جوهای قاعدتا باید جای بی‌نظیری باشد چون نزدیک ماکائو و هنگ‌کنگ است.»

پس از این پست، پست دیگری از او در فیسبوک منتشر شد با عکسی از او در حالی که جایزه مسابقات آزاد چین را در دست دارد. این بازیکن 32 ساله نوشت: «خبرهای خوب بیشتری برای هواداران چینی‌ام دارم... پس از مسابقات جوهای در مسابقات پکن نیز بازی خواهم کرد.»

«خاطرات خیلی خوبی از بازی در مسابقات پکن دارم (مخصوصا مسابقاتی که در عکس زیر می‌بینید!) پکن واقعاً شهر جذابی است، مشتاقانه منتظرم تا دوباره به آنجا برگردم!»

این بازیکن اسکاتلندی همچنین تابستان امسال به ویمبلدون بازگشت و در مسابقات دونفره مختلط در کنار سرنا ویلیامز بازی کرد.

این زوج به دور سوم این رقابت ها راه یافتند اما در سه ست به بهترین زوج این مسابقات، برونو سوارس و نیکول ملیچار باختند.

آخرین حضور انفرادی ماری در بازی‌های زمین سخت ملبورن بود. او در آنجا در دور اول رقابت های آزاد استرالیا در چهار ست از روبرتو باتیستا آگو، بازیکنی که به یک چهارم نهایی مسابقات راه یافت، شکست خورد و حذف شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش