مایلی سایروس پس از جدایی: تغییر اجتناب ناپذیر است

«با تکامل مبارزه نکن، زیرا پیروز نخواهی شد»

DIA DIPASUPIL / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

مایلی سایروس از همسر خود لیام همسوُرث که در دسامبر 2018 با او ازدواج کرده بود، جدا شد.

این خواننده یک سلسله منظره زیبا، با زیرنویس‌های اندیشمندانه  درباره تغییر و تکامل، در اینستاگرام گذاشت.

در حالیکه سایروس مستقیما به همسر سابقش اشاره ای نکرد، کلماتش به روشنی نشان می دهد که او یک دوران گذار را در زندگی اش می پیماید.

«با تکامل مبارزه نکن، زیرا پیروز نخواهی شد» و «توپ مُخرب (Wrecking Ball)»  نوشته هائی است که زیر دو عکسی که این خواننده را در کوهستان دولومایت واقع در شمال شرقی ایتالیا نشان می دهد، نوشته شده است.

«تغییراجتناب ناپذیر است، مانند کوهی که بر فراز آن ایستاده ام، که زمانی زیر آب و به آفریقا متصل بود». او ادامه داد: «دولومایت (کوه) یک شبه بوجود نیامده. پدرم همیشه به من می گفت که طبیعت هیچگاه عجله نمی کند امّا همیشه سر وقت است ... با دانستن این حقیقت، قلبم سرشار از آرامش و امید می شود. من آموخته ام که به کره زمین و فرآیند آن احترام بگذارم و متعهدم که مانند آن عمل کنم».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

New day. New adventure.

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

زیر عکس دیگری که سایروس را در کوه های ایتالیا نشان می دهد، نوشته شده: «روزی نو. ماجرایی نو» 

پستهای سایروس با میلیون ها «پسند» و اظهار نظر هواداران و دوستانش شامل آریانا گرانده که نوشت: «دوستت دارم» انباشته شده است.

سایرس و همسورث بعد از هشت ماه زندگی زناشویی روز شنبه جدایی از یکدیگر را اعلام  کردند.

نماینده سایروس به روزنامه پیپل (People) گفت: «لیام و مایلی موافقت کرده اند که در این زمان از یکدیگر جدا شوند. آن ها بعنوان دو فرد و دو شریک همواره در تغییر و تکامل، بهترین تصمیم را گرفتند تا بیشتر روی خود و حرفه شان تمرکز کنند. آنها سرپرستی تمام حیواناتی را که با هم سهیم اند، همچنان بر عهده می گیرند. لطفا به زندگی  و حریم خصوصی آنها احترام بگذارید».

این زوج 16 حیوان داشتند که شامل 7 سگ، 3 گربه و 2 خوک است.

سایرس 26 ساله و همسورث 29 ساله پس از آنکه یک دهه به طور نامتناوب با هم رابطه داشتند در دسامبر 2018 با یکدیگر ازدواج کردند. آنها در طول فیلم برداری درام «آخرین آواز» با یکدیگر آشنا شدند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی