مسابقه ابرخودروهای جهان در امارات متحده عربی

از خودروهای خاطره‌انگیز کلاسیک گرفته تا ابرخودروهای مدرن در این مسابقه حضور دارند

این مسابقه به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی در ماه دسامبر برگزار می‌شود‌ـ © Provided by Khaleej Times

مسابقه‌ای با حضور ابرخودروهای جهان در امارات متحده عربی برگزار می‌شود. در این رویداد، ۱۰۰ مالک خودروهای برجسته جهان، از خودروهای خاطره‌انگیز قدیمی و کلاسیک گرفته تا ابرخودروهای مدرن، حضور دارند.
این مسابقه به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی در ماه دسامبر برگزار می‌شود. این کشور برای جشن‌های ۵۰ سالگی تاسیس خود برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است که یکی دیگر از آن‌ها نمایشگاه «اکسپو دبی» است. «زیباترین مسابقه جهان» نیز با حضور ۱۰۰ نفر از مالکان ابرخودروهای کلاسیک و مدرن جهان از پنجم تا نهم دسامبر برگزار می‌شود و نکته جالب این که ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه از سراسر جهان و ۵۰ نفر دیگر از عربستان سعودی‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

۱۰۰ شرکت‌کننده «زیباترین مسابقه جهان» به‌مدت پنج روز با خودروهای خود از هر هفت امارت کشور امارات متحده عربی عبور می‌کنند. برگزار‌کنندگان مسابقه این رویداد را برنامه‌ای مناسب برای گرامیداشت ۵۰ سالگی کشورشان می‌دانند. ابوظبی، پایتخت کشور امارات، میزبان رویداد 1000 MIGLIA EXPERIENCE UAE 2021 است.
به گزارش خلیج‌تایمز، امارات متحده عربی بیش از ۱۹۵ ملیت را در خود جای داده است و سالانه میلیون‌ها نفر به این کشور سفر می‌کنند. برگزارکنندگان زیباترین مسابقه جهان امیدوارند برپایی رویدادهای ماه دسامبر، که هم‌زمان با روز ملی این کشور است، در توسعه تجاری امارات متحده عربی تاثیر مثبت داشته باشد و علاقه‌مندان سفر به این کشور را نیز افزایش دهد.

بیشتر از جهان