الکس رودریگز: به شروع تازه‌ای در زندگی‌ام پا می‌گذارم

در ماه آوریل، جنیفر لوپز و الکس رودریگز در یک بیانیه مشترک تصمیم خود را به جدایی اعلام کردند

جنیفر لوپز، ستاره موسیقی پاپ، و الکس رودریگز، بازیکن سابق بیسبال آمریکا- Frederic J. Brown / AFP

الکس رودریگز می‌‌گوید به دنبال فسخ نامزدی‌اش با جنیفر لوپز در ماه گذشته، «فصل‌های جدیدی» در زندگی‌اش گشوده می‌شود.

روز یکشنبه، ستاره سابق بیسبال آمریکا در یادداشتی در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام، خطاب به بیش از ۴ میلیون دنبال‌کننده خود نوشت: «انرژی تازه‌ای در حال جوشش است.»

نشریه «تودِی» عکس صفحه کامپیوتری رودریگز ۴۵ ساله را منتشر کرده است که او در آن می‌گوید: «به شروع تازه‌ای در زندگی‌ام پا می‌گذارم. هر چیز که به دردم نمی‌خورد، از زندگی‌ام پاک می‌شود.» 

«انرژی تازه‌ای در حال جوشش است. سطوح جدیدی در جسم و جان و مغزم باز می‌شود. بردبار خواهم بود و می‌دانم که این مرحله جدید زندگی‌ام در حال وقوع است.»

بیان مبهم رودریگز در مورد آینده‌اش، به دنبال انتشار تصاویر لوپز با نامزد سابقش بن افلک در آخرهفته گذشته در میامی، به اشتراک گذاشته شده است. 

این تصاویر در گرماگرم گزارش‌های مرتبط با گرم شدن مجدد روابط میان لوپز و افلک منتشر شده است که در سال‌های  ۲۰۰۲ و۲۰۰۴ نامزد بودند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تا جایي که به  رودریگز در مورد اعلام خاتمه روابط چهار ساله‌اش با لوپز در ماه آوریل مربوط می‌شود، این نخستین باری نیست که او احساساتش را در مورد این جدایی در اینستاگرام  به اشتراک می‌گذارد.

دراوایل ماه جاری، بازیکن سابق لیگ برتر بیسبال آمریکا عکسی از خود و دو دخترش، ناتاشای ۱۶ ساله و الای ۱۳ ساله، دور میز شام به اشتراک گذاشت که برای سه نفر دیگر نیز چیده شده بود.

او در زیر آن پست نوشته بود: «شام با دخترانم.» آن عکس، این شایعه را راه انداخت که شاید رودریگز آن سه جای خالی را برای  لوپز و دو فرزندش نگه داشته بوده است.

در ماه آوریل، لوپز و رودریگز در یک بیانیه مشترک تصمیم خود را به جدایی اعلام کردند. در آن بیانیه آمده بود: «متوجه شده‌ایم که بهتر است دوست یکدیگر باشیم که امیدواریم در آینده ادامه یابد. ما به حمایت و کار با یکدیگر در واحدها و پروژه‌های بازرگانی مشترکمان ادامه خواهیم داد. برای هم و فرزندان یکدیگر بهترین آرزوها را داریم. با احترام برای همه، تنها حرف دیگرمان، تشکر از سخنان مهرآمیز و حمایت‌تان است.»

رودریگز در پاسخ به پرسش گزارشگران مبنی بر این که در مورد تعطیلات مشترک لوپز و افلک در اوایل ماه جاری چه احساسی دارد، به حداقل پاسخ بسنده کرد و در دو کلمه برای آنان آرزوی موفقیت کرد. 

هرچند منظور رودریگز از «آغاز جدید در زندگی»‌اش کاملا روشن نیست، اما می‌تواند اشاره‌ای به سری لوازم آرایش جدید او برای مردها باشد. 

© The Independent

بیشتر از زندگی